אברה מנגיסטו
אברה מנגיסטו

מתאם השבויים טען כי אברה מנגיסטו חצה לעזה כמה פעמים והתנצל

מתאם השבויים והנעדרים במשרד ראש הממשלה, ירון בלום אמר היום כי אברה מנגיסטו חצה את הגבול לעזה מספר פעמים. משפחתו של השבוי זעמה ובלום נאלץ להתנצל

פורסם בתאריך: 3.11.19 18:31

     

מתאם השבויים והנעדרים במשרד ראש הממשלה, ירון בלום התראיין היום ל"כאן ב'" ואמר כי אברה מנגיסטו וכן השבוי השני, הישאם א-סייד חצו את הגבול לעזה מספר פעמים. "אנחנו עושים כל מה שאנחנו יכולים כדי לשחרר את השניים שהם חולים בנפשם, לצערי השניים חצו כשאינם יודעים לאן הם הולכים. זאת לא הפעם הראשונה שהם חצו את הגבול לעזה, פעם אחת אברה מנגיסטו הוחזר והישאם א-סייד פעמיים חצה והוחזר, כי חמאס ראה שהם לא בריאים בנפשם. בפעם השלישית הם בחרו באופן ציני ובניגוד לחוקים הבינלאומיים החליטו להשאיר אותם אצלם למרות מצב בריאותם הנפשי".

האזינו לדבריו של בלום:

במשפחתו של אברה מנגיסטו זעמו על כך וטענו כי אברה מעולם לא חצה את הגבול לעזה לפני כן, "משפחת מנגיסטו מבקשת להדגיש כי דברים אלה אינם נכונים, וחמור במיוחד שמתאם הפעולות מפיץ דברים חסרי שחר אלה, ככל שהם נוגעים לאברה מנגיסטו. ניתן לצפות ממי שזה תפקידו לגלות רגישות ודיוק בפרטים, ולא להוסיף כאב למשפחת מנגיסטו באמירות פוגעות ולא נכונות עובדתית. המשפחה מצפה ממר בלום לתיקון מיידי של דבריו ולהתנצלות".

זמן קצר לאחר מכן פרסם משרד ראש הממשלה התנצלות בשמו של בלום שהודה כי טעה: "מתאם השבויים והנעדרים ירון בלום מבקש להביע התנצלות עמוקה על כך שבמהלך הראיון הבוקר ייחס בשגגה ניסיונות חצייה נוספים לאברה מנגיסטו. בלום התכוון להישאם א-סייד".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עוד אמר בלום בריאיון כי על פי ההערכות בישראל אברה מניסטו בחיים והוא מוחזק בידי חמאס וכי ישראל רואה בחמאס אחראי להחזקתו.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר