כך זה נראה בתוך החניון הסמוך למרינה מול. צילום: יניב אלבז

הזנחה וצחנה: כך נראים החניונים של המרכז המסחרי הכי נוצץ באשקלון

הצפות מי גשמים, מכשולי בטיחות, כבלי חשמל גלויים והעדר שילוט כחוק. בהנהלת ה'מרינה מול' מוסרים שהעירייה היא זו שאחראית על תחזוקת החניונים. "קיים חשש ממשי לאסון בחודשי החורף" טוען אזרח שפנה לעירייה ולדבריו, זכה להתעלמות מצידה

פורסם בתאריך: 30.10.19 14:42

     

אם תושב אשקלון יצטרך בימים אלה להראות לאורחו את מתחם התיירות של העיר הוא בוודאי יקח אותו בין היתר למתחם ה'מרינה מול' החדש והנוצץ יחד עם הטיילת החדשה שממשיכה דרומה אל פארק רווי אטרקציות חדשניות. המתחם שמאז נפתח זוכה להיות מרכז הבילויי ההומה ביותר לתושבי העיר ומושך אליו מבקרים גם מכל הערים הסמוכות לאשקלון. וכשהמרכז הומה מבקרים גם התפוסה בחניונים בשיאה.

אלא שהיום יש לנו טיפ קטן למארח: בדוק היטב לאן בדיוק יגיע האורח. תמונות שהגיעו למערכת 'כאן דרום' חושפות את מצבם העגום של החניונים שהוקמו סמוך למתחם ומשרתים את המבקרים בו, חלק נכבד מהמבקרים הם תיירים או אורחים שזו החשיפה הראשונה שלהם עם העיר.

הכניסה לחניון הצפוני סמוך למרינה מול. צילום: יניב אלבז

כמו הרבה מתושבי בעיר עו"ד יניב אלבז מגיע עם משפחתו לעתים קרובות למרינה מול ובוחר בחניון המקורה שהוקם בסמוך. בתקופה האחרונה נחרד אלבז כאשר גילה את ההזנחה בחניונים. במהלך סיור קצר שערך במקום הוא גילה מכשולי בטיחות, כבלי חשמל גלויים, חשיפה למים והצפות יחד עם ריח צחנה שלא מאפשר לשהות במקום יותר מכמה רגעים. עוד הבחין עו"ד אלבז כי בחניון הצפוני לא קיים שילוט האוסר על כניסה של מכוניות המונעות על ידי גז.

קירות מתקלפים. צילום: יניב אלבז


כך נראים החניונים בסיור שערכנו שם השבוע. צילום: אלירם משה

"החניונים האלה מהווים כיום מלכודת אש וקיים חשש ממשי לאסון בחודשי החורף שבפתח" אומר אלבז שבעקבות זאת נטל יוזמה למען כלל הציבור והתגייס לנסות לתקן את המעוות, להתריע על המצב, לעורר את העירייה כדי שתטפל בבעיה. לפני שפנה לעירייה פנה להנהלת המרינה מול שם מסרו לו כי עיריית אשקלון היא זו האחראית על תחזוקת החניונים שנמצאים רק בסמוך למתחם אותו היא מנהלת.

רוצים לעבור? דלגו בין השלוליות. הצפות מים בחניון המקורה סמוך למרינה מול. צילום: יניב אלבז

אלבז פנה לעיריית אשקלון, לראש העירייה, לחברה הכלכלית ולמספר בכירים כדי לקבל תשובות למצב העגום: מי אמור לתחזק את המקום? איזו חברה? האם המקום קיבל את כל האישורים כפי שדורשות התקנות?

משום מה בעיריית אשקלון אף אחד לא טרח להשיב לו.

מעיריית אשקלון נמסר כי הפניות התקבלו ויטופלו.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר