מעצר חשוד. צילום: דוברות המשטרה

מונעים את הפיגוע הבא: 6 פלסטינים תושבי עזה נתפסו באשקלון

יתכן שנמנע פיגוע באשקלון. 6 השב"חים נעצרו והובאו לחקירה בתחנה ויוחזרו לתחומי הרשות. גם בקריית גת אותר שוהה בלתי חוקי שנכנס לארץ עם אישור מזויף. המשטרה: "הפעילות תימשך"

פורסם בתאריך: 7.8.17 12:08

     

ההדים שנוצרו בשבוע שעבר, לאחר שנודע כי מי שדקר ופצע אנושות את עובד הסופרמרקט ביבנה הוא פלסטיני שנכנס לארץ שלא כדין מגיעים גם לאשקלון. כוחות המשטרה ממשיכים בפעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים ברחבי הערים למען ביטחון הציבור. הבוקר הגיעו השוטרים, על פי מידע מוקדם שהתקבל, למבנה ברחוב אלי כהן וצו חיפוש בידם. במקום איתרו השוטרים 6 שוהים בלתי חוקיים, תושבי עזה בגילאי 50-60, כשהם לנים במקום וזאת כשאין בידם אישורי שהייה כמתחייב, פרט לאחד מהם שהציג לשוטרים אישור שהייה לשעות היום בלבד אך ללא לינה בתחומי מדינת ישראל. החשודים נכנסו לארץ לצורכי עבודה ופרנסה ולא ידוע על מעורבותו של מי מהם בפלילים או בפעילות חבלנית עויינת, אמנם לפי תפיסתם של רבים, לכל פלסטיני השוהה באופן בלתי חוקי יש פוטנציאל לבצע פעילות חבלנית עוינת מבלי שום הודעה מוקדמת.

במשטרה הרגישו סיפוק בתפיסה שיתכן ומנעה את פעילותו של הדוקר הבא. "פעילות אינטנסיבית לאיתור שוהים בלתי חוקיים ואלו המסייעים בידם, תימשך ככל שיידרש במטרה להגן על הציבור ולהגביר את תחושת הביטחון" מסרו היום במרחב לכיש של המשטרה "לא אחת אותם שב"חים מעורבים בפלילים ובפח"ע. מיטב כוחותינו עוסקים לילות כימים במשימה להגן על האזרח, לאתר את המעורבים בשב"ח ואחרים".

מוקדם יותר, לקראת השעה 6 בואכה העיר קריית גת, עצרו שוטרי הסיור רכב ובו חשוד שהציג אישור כניסה ושהייה שעורר את חשד השוטרים. בדיקה העלתה כי מדובר ככל הנראה באישור מזויף והתברר כי החשוד, כבן 42 תושב הכפר אדנה, הנו שב"ח מוגבל כניסה. החשוד נעצר והועבר לחקירה בתחנת המשטרה.

כל החשודים שנתפסו הובאו לחקירה בתחנת המשטרה וצפויים להיות מוחזרים לתחומי הרשות הפלסטינית בנוהל מסודר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר