התשלבות איכותית בחברה הישראלית. צעירי קהילת בני מנשה. צילום: דוברות מוא"ז חוף אשקלון

חוף אשקלון: נוער מקהילת 'בני מנשה' השתתפו בסדנה עסקית

ארז צייזלר, רכז 'עתיד בטוח': "במהלך השנה החולפת חברי הקבוצה פיתחו את הפן האישי והחברתי, תוך פעילות ענפה בין עסקים ומנהיגות". ראש המועצה: "מדובר באחת הקהילות הגדולות והחשובות שלנו"

פורסם בתאריך: 6.8.17 20:51

     

קהילת בני המנשה, קהילה יהודית אשר עלתה לפני שנים מהודו, היא אחת הקהילות הגדולות שהיכו שורש לצד קהילות רבות ומגוונות במועצת חוף אשקלון. במרכז הצעירים של המועצה הופעלה השנה יוזמה עסקית חדשה בשם NAKAMA (ביפנית: "חברים") בשיתוף הביטוח הלאומי.

מטרתה של הסדנה היא לעודד את בני נוער מקהילת בני המנשה לפתח מיזם עסקי, כחלק מתכנית למנהיגות עסקית. במיזם השתתפו בני נוער רבים שהפעילו מגוון רחב של תחנות פעילות לילדים שמטרתן ליצור אמון, שיתוף פעולה ותחרותיות.

במהלך השנה "מינו" בני הנוער (בכיתות י-י"א) מנכ"ל מתוכם, גזבר, מפעילי תחנות (למשל מפעיל/ ליצן לבר מצווה) והכל פעל כמשק סגור. את התקציב הקצה הביטוח הלאומי במסגרת פרויקט "עתיד בטוח".

ביום חמישי שעבר התקיים יום השיא של המיזם בקייטנת "חופים" בקיבוץ יד מרדכי, שבמסגרתו ערכו בני הנוער הפנינג לילדי כיתות א' עד ו' ולמעשה מימשו את המיזם בפועל, לראשונה.

ארז צייזלר, רכז התכנית "עתיד בטוח", סיפר שבמהלך המיזם פיתחו חברי הקבוצה את הפן האישי והחברתי, תוך פעילות ענפה בין עסקים ומנהיגות. חברי הקבוצה גילו את כישרונותיהם, פיתחו מסוגלות תעסוקתית ויותר מכל הפכו חלום למציאות כשהקימו מיזם עסקי חברתי משלהם.

מנהלת "חופים" דניאלה כהן התרשמה מהפעילות ואמרה: "בשמי ובשם התלמידים אני רוצה להודות על יום חוויתי ומרגש. במהלך פעילות בית הספר בחופש הגדול זכינו לפעילויות עם נוער איכותי מקהילת בני מנשה. הנערים העבירו פעילויות חווייתיות המשלבות ערכים של שיתוף פעולה אחריות והקשבה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר