שלומי ארביב על המיטה בבית החולים
שלומי ארביב על המיטה בבית החולים

מילה של עמיגור: קטוע הרגליים עדיין ממתין למעלון

חברת עמיגור הבטיחה להתקין מעלון בפתח ביתו של שלומי ארביב, נכה קטוע רגליים. מאז עברו שלושה חודשים אך המעלון לא הותקן. בינתיים, ארביב נפל במדרגות, נפצע ואושפז בבית החולים

פורסם בתאריך: 18.9.19 12:17

     

ההתעמרות של מוסדות וגופים שונים בנכים ובאוכלוסיות חלשות נמשכת. לפני למעלה משלושה חודשים פרסמנו כאן את סיפורו הכואב של שלומי ארביב, גבר תושב אשקלון, קטוע רגליים שמתגורר לבדו בדירה של עמיגור בשכונת שמשון באשקלון.

ארביב סיפר לנו על הקושי שלו לעלות ולרדת במדרגות בפתח ביתו. הוא סיפר לנו על שמונה שנים שבהן הוא ממתין שעמיגור תתקין לו מעלון חשמלי, מתקן שיאפשר לו לצאת ולשוב לביתו בשלום ובבטחה.

בינתיים כשהוא צריך לצאת מהבית הוא צריך לקרוא למספר אנשים שירימו אותו באויר, יורידו את כסא הגלגלים שלו ויחזירו אותו אליו. לעיתים אין איש שיכול לעזור לו ושלומי בלית ברירה מנסה את כוחו ומזלו, נופל, נפצע ומפונה באמבולנס לבית החולים.

לאחר מסכת של טפסים ואישורים ארביב התבשר שמשרד הבינוי והשיכון תקצב את התקנת המעלון. אלא שחברת הדיור הציבורי עמיגור, זו שבבעלותה הדירה שבה מתגורר ארביב מאז שהוא ילד, מתמהמהת בלשון המעטה מלהתקין לו את המעלון שהמשרד הממשלתי אישר וכאמור גם תקצב.

שלומי ארביב ממתין בפתח ביתו למעלון

כתגובה לכתבה הקודמת, השיב לנו דובר עמיגור, ארז שני בזו הלשון: "המקרה מוכר ואושר תקציב על ידי משרד הבינוי והשיכון להתקנת המעלון. התקנת המעלון דורשת תכנון, אישור קונסטרוקטור והיתר מהרשות המקומית ועמיגור פועלת נמרצות להשיג את ההיתרים הנדרשים. המעלון יותקן בשבועות הקרובים ויעשה מאמץ נוסף לזרז את ההתקנה".

 

חלפו כאמור שלושה חודשים, מעלון לא הותקן ולדבריו אנשי עמיגור מנסים להניא אותו מההתעקשות ומנסים למצוא לו חלופות אחרות.

בינתיים שלומי מנסה בלית ברירה לצאת מביתו גם לאחרונה כמה פעמים שהוא לא הצליח לרדת ונפל. בשבוע שעבר לאחר נפילה נוספת במדרגות הוא מצא את עצמו שוב מאושפז בבית החולים ברזילי ורק לאחר מספר ימים הוא שוחרר לביתו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




ביקשנו שוב לברר בחברת עמיגור מדוע המעלון שכאמור תוקצב על ידי משרד הבריאות ושנטען אז שיותקן בתוך מספר שבועות, עדיין לא הותקן וכמה עוד ימשיך ארביב לסבול בביתו?

תגובה החברה לא התקבלה עד עתה ולכשתתקבל תעודכן כאן. מילה של עמיגור.

 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר