ברק בריגה. צילום: דודו גוונים
ברק בריגה. צילום: דודו גוונים

ברק בריגה מגלה מה התרחש מאחורי הקלעים בקמפיין שמעוני

איש הפרסום (ועכשיו גם עו"ד) ברק בריגה היה לצד איתמר שמעוני במהלך הקמפיין האחרון לראשות העירייה לפני שנה. הוא היה שם כשהתקבלו ההחלטות הגורליות והיה שם כשהתברר ההפסד על קוצם של 200 קולות. עכשיו הוא מדבר על מה שלמד משמעוני, מה הייתה השגיאה שלהם ועל משרד עורכי הדין החדש שהוא פותח יחד עם עו"ד ירדן ביטון

פורסם בתאריך: 14.9.19 20:18

     

בדיוק לפני שנה, במהלך חודש ספטמבר, היה עסוק הפרסומאי ברק בריגה בלקוח הכי חשוב לו באותה העת – ראש העירייה לשעבר איתמר שמעוני. הם היו במהלך הקמפיין, אחד היצריים שחוותה העיר אשקלון, שבו התמודדו ראש בראש: שמעוני מול ראש העירייה, אז בפועל – תומר גלאם. מערכת הבחירות הזאת הייתה רוויית השמצות ומתחים, הובילה את העיר אשקלון לנקודת רתיחה ופילגה את תושביה לשניים.

בריגה, שמשרד הפרסום שלו "HERO", היה אחד המשרדים הפעילים בעיר, קיבל אז הצעה שאי אפשר לסרב לה – לנהל את קמפיין הבחירות של שמעוני. את ההצעה קיבל בריגה כחצי שנה לפני מועד הבחירות. ההיכרות בין השניים החלה כמה שנים קודם לכן, כשבריגה היה יושב ראש מטה הצעירים של שמעוני.

איתמר שמעוני במהלך הקמפיין. צילום: מטה שמעוני

'יש המון מה ללמוד ממנו". איתמר שמעוני. צילום: מטה שמעוני

מה הרגשת כשהוא פנה אליך?
"כשאיתמר הגיע אליי עם ההצעה לנהל את קמפיין הבחירות שלו, ראיתי בזה קודם כול הזדמנות מקצועית עבורי. מעבר לז,ה ידעתי שאני יכול לעשות את זה על הצד הטוב ביותר ושיש לי את כל הכלים והיכולות".

גם החמיא לך כשהוא פנה אליך?
"כן. זה מאוד החמיא לי. איתמר הוא אדם מיוחד, טוב, בולדוזר אמיתי. אדם שעשה פה בתקופה קצרה דברים שראשי אחרים לא הספיקו בכהונות של שנים. אז החלטתי לקחת את ההצעה בשתי ידיים, למרות שהיה לי ברור שאני הולך להתמודד עם הרבה מאוד אתגרים לא פשוטים בכלל".

מה הם היו?
"התמודדתי עם אתגרים מגוונים, ובראשם התדמית הציבורית של איתמר. זה לא סוד שבתקופה שלפני הבחירות התדמית הציבורית שלו נפגעה. היו כאן קבוצות שלמות שהתנגדו שיחזור לזירה הציבורית. עמדו נגדו שני כתבי אישום. אחד בנושא האישי, שברגע שהוא נסגר על ידי הפרקליטות הוא סתם פיות. והשני עדיין מתברר בין כותלי בית המשפט. מעבר לזה שהצד השני מתמחה בקמפיין נגטיבי. זה ללא ספק אתגר לכל פרסומאי באשר הוא, לא משנה כמה שנות ניסיון יש לו ומה כליו ויכולותיו".

גם העבודה שהרצת מועמד שאולי לא יכול היה לכהן לו היה נבחר בעייתית. לא?
"החטיבה המשפטית של הקמפיין הוציאה באותה תקופה הבהרה שעסקה בשאלה האם איתמר יוכל לכהן או לא. היא השיבה שלא תהיה בעיה משפטית, כל עוד לא הוכרע מעמדו. אני חושב שלא הייתה לזה מניעה משפטית. אני, כבן אדם, מאמין בצדקת הדרך של כל אחד, וצריך לתת למערכת המשפט לעשות את עבודתה נאמנה. כל עוד אדם לא הורשע הוא בחזקת חף מפשע, אסור לשכוח את זה. עוד חודש-חודשיים יינתן גזר הדין שלו, ואני באמת מאחל לו את הטוב ביותר ושיזוכה, בעזרת השם".

"איתמר הוא כוכב רוק"

אין ספק שבריגה קיבל לידיו לקוח מאתגר שלא היה אז בנקודת השיא שלו. לטענתו, מה שעוד הקשה על העבודה הוא העובדה שגם מערכות התקשורת, הארציות והמקומיות, היו נגד שמעוני. "אני מצר על הדבר הזה מאוד", הוא אומר, "ראיתי מקרוב כמה איתמר ומשפחתו סבלו מזה. הכפשות חסרות רסן, בלי גבולות, בלי כבוד, בלי אחריות. דרדור שיח למקומות שאתה לא רוצה שיהיו בשיח הציבורי. ציד מתוזמר שהתנהל נגדו. איתמר זה שם שמעורר הרבה מאוד רעש, כוכב רוק. אבל התמודדתי גם עם האתגר הזה, שהוא ללא ספק היה אתגר רציני. בזמן שראשי ערים אחרים, שהיו חשודים או נאשמים בדברים כאלה ואחרים, התרסקו, איתמר המריא. ערב בחירות הגענו לסיטואציה שהיא חסרת תקדים בעיני, שבה ראש העיר בפועל, תומר גלאם, הצטייר כאנדרדוג. הסקרים ניבאו לאיתמר ניצחון בסיבוב הראשון. זה להגיע משום מקום, זה קרה בעקבות קמפיין בחירות מחושב, אסטרטגי, מתוכנן ומנוהל היטב. נעשתה כברת דרך, התבגרנו על כל המכשולים והמשוכות. הציבור התחיל שוב לפרגן ולתמוך, ואיתמר חזר לגדולתו".

ברק בריגה בקמפיין הבחירות של איתמר שמעוני ב 2018.

ברק בריגה בקמפיין הבחירות של איתמר שמעוני ב 2018

וערב הבחירות אתה מסתובב עם התחושה שהניצחון בכיס שלכם?
"לא תחושה, היה אפשר לראות את זה. הסקרים הראו את זה. אתה מריח אם אתה שם או לא שם. הקמפיין היה איכותי ובשורה התחתונה, במקומות שבהם אחרים התרסקו אני, למרות נקודת הפתיחה המורכבת שהתמודדתי איתה, הבאתי אותו לתוצאה שפגעה כמעט בול במטרה. מדובר פה בהישג אדיר".

הישג אדיר, אבל עדיין לא ניצחון.
"זה נכון, עדיין לא ניצחון. אין מה לעשות, לא לנצח זה מאכזב וזה כואב, כי אתה יודע שעשית את העבודה הנכונה והטובה. והיינו כמעט שם, אז זה עושה צביטה קטנה. אבל אני מאמין שזה היה שיעור. למדתי המון והתמודדתי עם המון דברים מאתגרים, מעניינים ומלמדים. גם מאיתמר כאדם למדתי, יש המון מה ללמוד ממנו. הוא איש ניהול בכל רמ"ח איבריו, מקצוען אמיתי. ולפעמים כשאתה מקבל את הכמעט, זה נותן טעם לעוד".

"לא ראיתי פוטנציאל באייל אביטל"

אחד המהלכים מעוררי המחלוקת שביצע שמעוני במהלך הקמפיין היה הצנחתו של עו"ד אייל אביטל כמספר 2 שלו וכמי שאמור בעצם להחליף אותו בתפקיד ראש העירייה בזמן ההשעיה. אף שאביטל הוא אדם סימפטי ומקסים שקל להתחבר אליו ולחבב אותו, היו בעוכריו שתי עובדות: הראשונה שהוא אלמוני לרוב המכריע של הציבור, והשנייה שהוא הגיע מבאר שבע לאשקלון. בריגה לא היה נלהב מאוד מהמהלך, "אני חושב שעו"ד אייל אביטל הוא אדם משכמו ומעלה, הוא מהמעלה הראשונה, אדם ערכי, איכותי, מוצלח, אהוב ואהוד. יש החלטות שהן במסגרת ברק בריגה, כמנהל קמפיין, ויש החלטות שהן ברמת איתמר. זו הייתה החלטה של איתמר".

עו"ד אייל אביטל ואיתמר שמעוני

עו"ד אייל אביטל ואיתמר שמעוני

הבעת את דעתך לגביה?
"לכל מהלך יש חסרונות ויתרונות, איתמר אמר לי לשבת עם האדם, ואחרי זה הצגתי לו בריף עם החסרונות והיתרונות. יש יתרונות כשמדובר באדם מחוץ לעיר, אבל יש גם חסרונות. יש יתרונות כשמדובר באדם שייצג אותך, אבל יש זה גם חסרונות. זאת לא הייתה המלצתי החמה, אבל לכל מהלך יש יתרונות וחסרונות. אני חשבתי שלא, כי לא ראיתי בו פוטנציאל אלקטורלי וחשבתי שלא, כי הייתה לו מעורבות במשפט, והצד השני אכן ניצל את זה. בסופו של דבר איתמר קיבל את ההחלטה".

אלא שעוד קודם להבאתו של אייל אביטל לקמפיין היה מהלך מפתיע שבו הצטרף חבר המועצה אפי מור לרשימה של שמעוני. בין השניים כזכור היו משקעים רבים לאחר שבהצבעה לתפקיד ראש העירייה בפועל תמך שמעוני בגלאם ולא במור. "מי שמכיר את חבר המועצה תת ניצב אפי מור יודע שמדובר באדם מיוחד, צנוע ועניו, ערכי, שתרם עשרות שנים למדינת ישראל כקצין בכיר במשטרה. אני חושב שכל מועמד פוליטי שיש לו ראש על הכתפיים צריך לחזר אחרי אדם כמו תת ניצב אפי מור לטובת הקמפיין שלו, ובטח ובטח לרצות שייכנס לרשימתו. זה לא סוד שבין אפי לאיתמר היו משקעים רבים הרבה לפני תקופת הבחירות. עשינו שיקולים וחישובים את מי נכון לקרב לרשימה. שמו של אפי מור עלה בתור מי שכל מועמד היה רוצה אותו ברשימה שלו, הן מבחינת היכולות שלו והן מבחינת הפוטנציאל האלקטורלי שלו. איתמר כחלק מהתהליך שהוא עבר, אחרי עבודה עצמית והפקת לקחים, הוא בא לאפי ואמר לו, 'אתה יקר לי, אתה חשוב לי ואתה חשוב לתושבי אשקלון’. אפי מחל על כבודו, הוריד מהאגו והצטרף למערכה ואף הוריד מכבודו כדי להיות מספר 3. היה טיזינג מצד איתמר והייתה קבלה מצד אפי וגישור על הפערים בין שניהם".

אפי מור. צילום: אורי קריספין

"מחל על כבודו". אפי מור. צילום: אורי קריספין

למרות ההפסד: "מדובר בהישג"

בזמן ספירת קולות הבוחרים היו אנשי מטה שמעוני באולמי לשם, שלשם זרמו נתוני האמת מהקלפיות והמתח היה עצום. "אני ידעתי וגם איתמר ידע שיש פייט, שלא עמדנו מול חבורת בובות, אלא מול חבר’ה שיודעים לתת עבודה", נזכר בריגה, "פתאום הייתה קלפי אחת שכולה לטובתנו – אז כולם באוויר, פתאום קלפי צמודה – מתחיל לחץ, פתאום קלפי לטובת הצד השני – ואז שואלים שאלות".

"ידענו שיש פייט". סםירת הקולות במטה שמעוני. צילום: אלירם משה

זה הפתיע אתכם?
"אצל חלק רחב מהאנשים וגם התחושה בקרב הציבור שאיתמר כבולדוזר והתושבים התגעגעו. התוצאה והמספרים מעידים על כך שהציבור חושב ומרגיש כך. ופתאום להגיע למקום שמתחרים על כל קול ועל שברי אחוזים זה הפתיע חלק מאיתנו. אני דווקא ציפיתי לקרב. לא נתתי לסקרים לנפח לי את החזה. לכל האנשים שהיו מעורבים בקמפיין היה ברור שאנחנו בקרב".

מתי הפנמתם שזה נגמר?
"קולות החיילים. משם מבחינתי הגעתי למסקנה שפספסנו את היעד ב-150 קולות. ועדיין ראיתי בדבר הזה, אחרי שהוצאתי את האמוציות, שמדובר בהישג עצום".

תמכת בהחלטה של איתמר ללכת לבית המשפט ולערער על תוצאות הבחירות?
"יחסיי המקצועיים עם איתמר נגמרו ברגע שהסתיימו הבחירות, ולכן לא לקחתי חלק בהחלטה הזאת. לאיתמר היו הסגות על הדרך בה התנהלו הבחירות, והוא הביע את ההסתייגויות שלו בבית המשפט. אני כבר לא הייתי חלק מזה".

ואם הוא היה מתייעץ איתך, מה היית אומר? בסופו של דבר זה היה מהלך שהוא יצא מובך ממנו.
"תראי, אני חושב שיש שם שיקולים שלא נוגעים רק בנכון או לא נכון. כיוון שמדובר גם בהרבה כסף, זה עוד מאבק. למרות הכול אני מעריך שאם ייכנסו לעובי הקורה בבחירות האלה, יגלו אי סדר או שניים".

שמעוני ורעייתו ביום הבחירות

שמעוני ורעייתו ביום הבחירות

עדיין? אף על פי שהתברר שהמסמכים שהם הגישו היו מזויפים?
"זה שבית המשפט קבע שחלק מהמסמכים שהוגשו מזויפים לא אומר שאין שם דבר אחד או שניים שהם כן נכונים. ראיתי את הפרוטוקול, השופט לא הגדיר את כל המסמכים שהגיש איתמר כמסמכים מזויפים. הוא פשוט אמר שיש מסמכים שלא מהימנים וביקש למשוך את העתירה".

"הלוואי ואהיה עשירית מאבא שלי"

ברק (28) הוא בנם השלישי של יצחק ושושנה: "אני בא מבית מדהים. זכיתי לגדול בבית כזה ועם הורים כאלה". אביו יצחק בריגה היה בעברו סגן ראש עיר ומנהל בית הספר רמב"ם הרבה מאוד שנים, איש חינוך מוכר ומוערך. "אני מצדיע לאבא שלי, הלוואי ואהיה עשירית ממנו", הוא אומר.

"אני מצדיע לאבא שלי". יצחק ושושנה בריגה. צילום מהאלבום הפרטי

אימו שושנה היא אחות, הצפויה לצאת בקרוב לפנסיה: "יש לי אימא מדהימה, מושבניקית שמחוברת לאדמה. חונכתי על הרים של כבוד ונתינה, אהבת האחר והשונה. חונכתי לחלום בגדול ולא לפחד להגשים. אני מאושר שקיבלתי את ההזדמנות להיוולד למשפחה שלי ולגדול בבית חם, תומך ומפרגן. ההורים שלי, אגב, חגגו בשבוע שעבר 40 שנות נישואים. הלוואי עלינו".

מה באמת מצבך הזוגי?
"אני רווק. בעזרת השם, כשתבוא האחת, נפיק אירוע. גדלתי בבית שבו נישואין זה משהו שאתה לוקח איתך לכל החיים, בטוב וברע, לא כקלישאה. זה מה שראיתי בבית, וככה אני רוצה גם אצלי. היו נשים טובות ומדהימות, אבל עדיין לא מצאתי את האחת. אני לא ממהר ובלי לחץ, כשפועלים מלחץ יכולות לקרות טעויות".

הפגישה שהתחילה הכול

לפני כחודש הוסיף לעצמו בריגה גם טייטל נוסף – עורך דין. והוא פותח משרד עורכי דין עצמאי, יחד עם חבר הילדות שלו עו"ד ירדן ביטון. בימים האחרונים עבדו השניים במרץ על פתיחת המשרד הצעיר ביותר בעיר. את לימודי המשפטים שלו הוא התחיל אי שם בתחילת שנות ה-20 לחייו, מיד לאחר שחרורו מצה"ל. אבל החיים זימנו לו הפתעות בדרך שהובילו אותו לפתוח את משרד הפרסום שלו.

הוא הגיע לתחום כמעט במקרה, אחרי שראה קמפיין פרסומי של קניון חוצות שלא מצא חן בעיניו, וזאת בלשון המעטה. "זה היה קמפיין פרסומי על הפנים, פשוט גרוע", הוא נזכר. חמוש בהמון אמביציה ותעוזה החליט בריגה לקבוע פגישה עם מנכ"ל הקניון דאז מורדי כלפא. "זה לא היה פשוט ולקח קצת זמן. אבל אחרי ניסיונות חוזרים ונשנים מצדי, הוא הסכים להיפגש איתי".

ההזדמנות הראשונה – קניון חוצות. צילום: אלירם משה

הם נפגשו באחד מבתי הקפה ושוחחו ארוכות. בריגה מגדיר את הפגישה הזאת כאבן דרך משמעותית מאוד בחייו. "הוא שאל אותי מה לי ולפרסום, אמרתי לו שאין לי שום הכשרה רשמית, אבל אני בא עם המון רצון להצליח וללמוד. אני בא עם מטרה להניע את המקום, לשנות אותו מקצה לקצה. בדיוק השתחררתי מהצבא ובאתי עם הרבה מאוד אנרגיה לשנות והשפיע, ומורדי נתן לי הזדמנות".

בריגה הצליח להרשים את המנכ"ל, והוא מינה אותו לתפקיד סמנכ"ל השיווק של הקניון. "הייתי בלי ניסיון, אבל קיבלתי המון הדרכה. בלי כלים, אבל עם תחושה פנימית שהובילה אותי. ידעתי איך אני משיג את היעד. זה או שיש לך את זה או שאין. אני חושב שזה משהו שיש בי מגיל צעיר".

זו הייתה הדלת הראשונה שנפתחה עבורו בעולם הפרסום. הוא למד, התקדם והתפתח, אבל מהר מאוד כבר החליט להתקדם צעד אחד גדול ומשמעותי קדימה ולפתוח משרד פרסום עצמאי וכך נולד "HERO", שקניון חוצות היה למעשה הלקוח הראשון שלו.

ברק בריגה

ברק בריגה

היית בתפקיד מצוין ומאתגר, מה גרם לך לצאת לדרך עצמאית מהר כל כך?
"ללא צל של ספק, משרת סמנכ"ל השיווק של קניון חוצות הייתה הזדמנות ענקית לאדם בגילי וללא ניסיון. הכרתי את העולם הזה לעומק והרגשתי שאני יכול לתת מעצמי לטובת העסקים באשקלון. עד אז היה פה רק את משרד הפרסום ‘בלנקו’, שבדיוק עבר למרכז, והרגשתי שיש פה חוסר. הייתה לי כאן הזדמנות ולקחתי אותה בשתי ידיים. אני מאמין שלא בריא להישאר סטטי ורק במקומות שבהם נוח לך. אם יש לך את היכולת והדרייב להתקדם הלאה, אז דחוף בכל הכוח. אני לא אוהב להישאר באזור הנוחות, זה מכבה אותי. יש לי קוצים בתחת".

בריגה מספר כי בתוך זמן קצר הפך משרד הפרסום שלו להיות עסוק. "עד אז העסקים באשקלון בכלל לא הכירו את הפרסום באונליין, פייסבוק, אינסטגרם ואתרי אינטרנט. הבאנו בשורה לעיר בתחום הזה". תוך כדי תנועה הגשים בריגה גם חלום נוסף ופתח, יחד עם שותפו אלי כהן, בית ספר למוזיקה בשכונת ברנע בעיר, המספק חוגי מוזיקה לילדים בכל הגילים. "מוזיקה היא עולם נפלא, וזה פשוט מדהים כמה היא מתאימה לכל סוגי הילדים", הוא אומר.

משרד פרסום הירו

בשנים האחרונות הוא השלים, כאמור, את לימודי המשפטים שלו, וכעת הוא קופץ קפיצת ראש היישר לעולם המשפט. ולמי שתהה מה יעלה בגורלו של משרד הפרסום שלו, הוא מרגיע ואומר: "הכול ממשיך להתנהל כרגיל. משרד הפרסום ימשיך לתת שירות בנאמנות ומסירות. במקביל אני מתקדם לשלב הבא".

לדבריו, ברגע שהוא הגיע לשלב שבו התחיל להרהר במחשבה מה הוא רוצה להיות כשיהיה גדול, היה לו ברור שמשפטים זה הכיוון. "שאלתי את עצמי מה היתרונות שלי", הוא מסביר ,"קודם כול העובדה שאני מאוד אוהב אנשים. אני בא באנרגיות טובות ומחברות. תמיד אהבתי לעזור, לייעץ ולגשר. תמיד נאבקתי בעוצמה למען מטרות שהאמנתי בהן, וזה מה שהוביל אותי לשם".

מעבר לזה, הוא גם מוצא הרבה מאוד נקודות ממשק בין עולם הפרסום לעולם המשפט: "בשורה התחתונה אנחנו עוסקים באנשים, בהשפעה על דעת קהל וביכולת 'למכור’ ולהעביר את המסר בצורה הטובה ביותר. היום, בעולם המשפט המודרני, חלק גדול מהמאבקים המשפטיים מלווים במאבקים תקשורתיים. היום אתה לא צריך רק משפטן טוב ועורך דין מוצלח, אתה צריך גם צוות תקשורתי שילווה את המהלך. זה עוד אחד מהיתרונות שיש למשרד שלנו. היכולת להביא למגרש המשפטי גם את הפן התקשורתי".

השאיפה: משרד עו"ד מוביל בעיר

את משרד עורכי הדין פותח בריגה, כאמור, יחד עם חבר ילדות עו"ד ירדן ביטון. השניים חלקו יחד את אותו שולחן מכיתה א’ בבית הספר סיני ועד סוף תקופת התיכון שעשו במקיף ב’. "מדובר בבן אדם שהוא בראש ובראשונה ערכי ומוסרי, מקצועי מאוד ומעמיק בכל דבר. לוחם צדק מגיל קטן. להיות ליד ירדן זה להיות בסביבה מצטיינת, ואין גאה ממני להיות השותף שלו", מפרגן בריגה לשותפו.

עורכי הדין ברק בריגה וירדן ביטון. צילום: דודו גוונים

ביטון הצעיר הוא גם בנו של עו"ד יעקב ביטון, העוסק בתחום בהצלחה רבה כבר יותר מ-40 שנה ומייצג לקוחות גדולים ומשמעותיים. "אין לי ספק שיש לנו את היכולת להעניק שירותי ייעוץ משפטי על הצד הטוב ביותר, גם ללא התערבות של אף אחד. אבל יחד עם זאת, אני לא רואה בלמידה מאנשים מוכשרים וטובים בתחום חיסרון. ההפך, אני חושב שאחד היתרונות של המשרד שלנו הוא היכולת לבוא אל המגרש המשפטי מבלי להתבייש לקבל טיפים והדרכה מנצחת מדמות כמו עו"ד ביטון. אין אדם שנולד יודע, יש אדם שמתפתח, לומד, צובר ניסיון ועולה לגדולות. אנחנו זכינו בתשתית נפלאה".

עו"ד יעקב ביטון ובנו ירדן. צילום: אלבום פרטי

עו"ד יעקב ביטון ובנו ירדן. צילום: אלבום פרטי

אתה לא חושש שהגיל הצעיר יהיה בעוכרכם?
"כשאני שומע ‘צעיר’, אני שומע אנרגיה, חשדנות, יצירתיות, תעוזה, נמרצות. זה לא מספיק, אבל כשמדובר בצעירים שמבינים דבר או שניים בניהול, שיש להם אחריות וניסיון, זה אחרת. לפתוח משרד עורכי דין זה לא רק לפתוח משרד משפטי, זה גם לפתוח עסק לכל דבר. כשיש לך ניסיון בעולמות האלה מעבר לניסיון בעולם המשפטי, השמיים הם הגבול. תסתכלי על האנשים שמקיפים את ראש הממשלה בנימין נתניהו. אני אקח שניים: הראשון – בן העיר לשעבר וחבר יקר, טופז לוק. בן 27, שמנהל לביבי את כל התקשורת בארץ ובעולם ועל היצירות שהוא מוציא לא צריך להרחיב. השני – עו"ד עמית חדד, שגם הוא נולד והתחנך בעיר, והוא במקרה גם בן משפחה שלי, בגיל 31 נבחר לאחד מ-40 המשפיעים של ‘גלובס’, מנהל את כל המערך המשפטי של ראש הממשלה. הגיל מהווה פקטור? לא. אני יכול להמשיך, אבל השורה התחתונה שהגיל הוא יתרון ולא חיסרון".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אתה מזכיר אותם והזכרת קודם את "בלנקו", ויש כאן תחושה של בריחת מוחות. לא חשבת ללכת למרכז? יותר סקסי עם יותר הזדמנויות.
"נתקלתי בהתלבטות הזאת פעם אחת בחיים, כשפתחתי את ‘Hero’. תל אביב אכן יותר נוצצת וסקסית עם יותר לקוחות פוטנציאלים, אבל אשקלון זה הבית שלי. אני אוהב את אשקלון, החיים שלי כאן, החלומות שלי וההגשמה שלי. מעבר לזה שהדרום, בדגש על אשקלון, הוא המקום להתפתח ולגדול. כשפתחתי את המשרד' ידעתי שאני מביא בשורה לעיר. זאת עיר מתפתחת ומתקדמת, אבל היא עדיין בתולית, וכל מה שתעשה כאן יהיה ראשוני וחדשני. ולכן כשהחלטנו לפתוח את המשרד החדש היה לנו ברור, ללא צל של ספק, שזה יהיה באשקלון".

אז המשרד החדש והמעוצב, שיתמחה במשפט אזרחי בדגש על העולם המסחרי, חוזים, פשיטות רגל והוצאות לפעול, כבר ערוך ומוכן. ובריגה, שהגדיר את עצמי כמי שיש לו "קוצים בתחת", ממקד עכשיו את כל הכוחות שלו בבייבי החדש. "המטרה היא להוביל את המשרד למקומו כאחד מהמשרדים המובילים באזור הדרום והמוביל באשקלון", הוא אומר, "יש לו את כל הפוטנציאל והנתונים להיות בראש, ואנחנו נדאג לשים אותו במקום שהוא ראוי להיות בו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר