תהל וירין מעול ז"ל
תהל וירין מעול ז"ל

"בחייהן ובמותן לא נפרדו": האחיות תהל וירין נטמנו זו לצד זו

האחיות תהל וירין מעול ז"ל הובאו למנוחות כאשר מאות מתושבי העיר מלווים אותן בדרכן האחרונה

פורסם בתאריך: 29.8.19 20:13

     

הסתיימה הלווייתן של האחיות תהל וירין מעול ז"ל שנהרגו הלילה בתאונת הדרכים הקשה ברחוב התחיה באשקלון.

מאות אנשים הגיעו להיפרד מהאחיות הצעירות. זעקות כאב נשמעו כאשר אל אולם ההספדים הוכנסו שתי המיטות והונחו במרכז הרחבה. אביהן של האחיות, החבר של תהל וחברותיהן התייפחו בעוד אנשי החברה קדישא מטמינים את המנוחות בחלקת דבריהם, זו לצד זו.

תהל מעול ז"ל מתוך אינסטגרם

תהל מעול ז"ל מתוך אינסטגרם

הרב יעקב אביטן ספד למנוחות ואמר: "מלאך המוות בא ולקח מאיתנו שתי נשמות יקרות זכות וטהורות. שתי נשמות שגדלו בחממה מיוחדת אצל ההורים היקרים תמיר ורונית שגידלו את הבנןת הנפלאות הללו. והנה ברגע, איזה אסון איזה טרגדיה שאי אפשר להכיל אותה. כל מי נקונן על מי נתאבל על ירין על תהל על ירין ותהל מה נאמר על שתי נשמות שהיו כולן שמחה. שתי נשמות שתכננו את מסלול החיים היפה שלהן. בורא עולם, תשלח רפואה שלמה לאדל שאדל תחזור לאיתנה ותחזור להוריה מגיע להם נחמה על האובדן והחורבן הגדול".

זירת התאונה. צילום: דוברות המשטרה

ראש העירייה, תומר גלאם ספד למנוחות ואמר להוריהן: "רונית ותמיר היקרים, זה לא מה שהיה צריך לקרות, ככה זה לא היה צריך להסתיים, אמא ואבא לא צריכים לטמון את ילדיהם, סבא לא צריך להיפרד מהנכדות שלו, אבל לצערנו, המציאות חזקה מהכל ואיתה הכאב העצום, החור שנפער בלב ואין יודע אם ומתי בכלל הוא יתמלא, והחיים שלא יחזרו למסלולם. משפחת מעול, אשקלון כולה עומדת כאן הערב ואבלה יחד איתכם על לכתן של תהל וירין, בשמי ובשם תושבי העיר אני שולח רפואה שלמה ומהירה לאחות הקטנה, אדל, שנפצעה גם היא בתאונה ומאושפזת בבית החולים סורוקה, שלא תדעו עוד צער".

עוד הזכיר גלאם כי תהל היא עדיין תלמידת בית ספר: "בעוד יומיים, תהל, רק בת 17, הייתה צריכה לחזור לספסל הלימודים אבל התאונה המזעזעת גדעה הכל,  ביום ראשון הקרוב, כשכל תלמידי העיר ייפתחו את שנת הלימודים וימלאו את בתי הספר, המקום של תהל בכיתה יישאר ריק ויתום, ירין, האחות הגדולה, בסך הכל בת 19, נאבקה במשך שעות ארוכות על חייה עד הסוף המר, עד שלא יכלה לגורל האכזר".

יו"ר חברת קדישא, אלי יפרח, אמר כי: "ירין ותהל אין לנו מילים לומר. רוצה לפנות לכל הצעירים מתחנן תראו למה אתם גורמים. אל תביאו אותנו למצב הזה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר