עו"ד אלעד דנוך נואם בטקס. צילום: דוברות לשכת עורכי הדין
עו"ד אלעד דנוך נואם בטקס. צילום: דוברות לשכת עורכי הדין

עו"ד אלעד דנוך בטקס ההסמכה: "אתם פרקליטי המחר, דור העתיד של הדרום"

לצד שר המשפטים אמיר אוחנה וראש לשכת עורכי הדין אבי חימי, לקח חלק עו"ד אלעד דנוך יו"ר מחוז הדרום בטקס ההסמכה לעורכי דין חדשים שהתקיים בבנייני האומה בירושלים. בנאומו אמר: "אל תתנו לאף אחד לספר לכם שלהצלחה יש כתובת, היא לא שמורה למגדלי המשרדים בתל אביב, יש עורכי דין מדהימים בדרום"

פורסם בתאריך: 26.8.19 19:01

     

חודשיים לאחר שזכה בבחירות, השתתף עו"ד אלעד דנוך, יו"ר מחוז דרום בלשכת עורכי הדין בטקס ההסמכה לעורכי הדין החדשים שהתקיים ברביעי שעבר בבנייני האומה בירושלים לצד שר המשפטים אמיר אוחנה וראש לשכת עורכי הדין אבי חימי והעניק את תעודות ההסמכה לעורכי הדין שהוסמכו לאחרונה.

בטקס מכונן ומרגש, הצליח דנוך להעביר מסרים חשובים לדור העתיד של עולם המשפט הישראלי ולפרגן לעמיתיו עורכי הדין בדרום. "אתם פרקליטי המחר, דור העתיד של המחוז, אל תתנו לאף אחד לספר לכם שלהצלחה יש כתובת", אמר דנוך, "שהיא שוכנת במגדלי עזריאלי או במידטאון, ההצלחה נמצאת גם בדרום, בבאר-שבע, באשדוד באשקלון, יש לנו במחוז כישרונות משפטיים יוצאי דופן, יש עורכי דין מדהימים, שעלו והצליחו, שעל שמם רשומים הלכות ופסיקות, בעליון במחוזי ובשלום, שכתבו ספרים, שמעבירים הרצאות ושמייצגים בתיקים הגדולים בישראל.

טקס ההסמכה של לשכת עוה"ד. צילום: דוברות לשכת עורכי הדין

טקס ההסמכה של לשכת עוה"ד. צילום: דוברות לשכת עורכי הדין

"אתם נכנסים למחוז משפחתי וחזק, מחוז שעובר עכשיו מהפיכת שירות משמעותית בדגש על הדיגיטל", אמר עו"ד דנוך בנאומו, "המחוז נמצא בפייסבוק, באינסטגרם ובטלגרם, ואפילו פתחנו ערוץ ישיר בוואטסאפ, אל תהססו לפנות אלינו בכל שאלה – גם מקצועית וגם אישית, וזכרו שדלתי תמיד פתוחה בפניכם".

לצד שר המשפטים. עו"ד אלעד דנוך בשולחן הכבוד בטקס

לצד שר המשפטים. עו"ד אלעד דנוך בשולחן הכבוד בטקס

בנוסף סיפר דנוך על מרכז ההשמה אותו הקים מיד עם כניסתו לתפקיד שצובר תאוצה, וקרא לעורכי הדין הצעירים לעשות בו שימוש. "אתם מוזמנים להעביר למרכז ההשמה את קורות החיים שלכם, ושם כבר יעשו לכם את החיבור למשרדים ברחבי הדרום שמחפשים כוח אדם צעיר ואיכותי".

בתום דבריו הזמין את עורכי הדין הצעירים לכנס שיתקיים ב-10.9 עבור המוסמכים החדשים בלשכת עורכי הדין בבאר-שבע. הטקס יתקיים במעמד נשיאת בתי המשפט השלום בדרום, השופטת אבירה אשקלוני, נשיא בית הדין האזורי לעבודה השופט שמואל טננבוים. יו"ר ועדת האתיקה של המחוז, עו"ד אורית סער, תיתן טיפים מקצועיים לעו"ד המתחיל ומומחית להשמה, תכשיר אותם לראיונות עבודה.

"חשוב מאוד שתבואו, תרחיבו את מעגל הקשרים שלכם, תכירו חברים חדשים למקצוע, ותוכלו לעשות היכרות קצת יותר מעמיקה עם צוות המחוז,  להשתלב בוועדות השונות בלשכה ולקחת חלק פעיל בעשייה העניפה של המחוז"

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר