ראש הממשלה וראש העירייה
ראש הממשלה וראש העירייה

צפו: ראש הממשלה מקבל שי מראש העירייה ואומר "חקירה מיד"

ראש הממשלה, בנימין נתניהו הגיע הבוקר לסיור בעיר אשקלון, בין היתר הוא קיים פגישה עם ראש העירייה תומר גלאם שסיפר לו על העיר וראש הממשלה אמר: "אשקלון אימפריה" והבטיח להיטיב עם העיר מבחינה כלכלית בשל המצב הביטחוני

פורסם בתאריך: 11.7.19 12:14

     

ראש הממשלה בנימין נתניהו סייר היום באשקלון, הוא התחיל את הסיור במתחם הדיור של עמיגור בגבעת ציון. משם המשיך לבניין עיריית אשקלון, מקום בו לא ביקר שנים לא מעטות.

הרב יצחק ברדא מברך את ראש הממשלה

הרב יצחק ברדא מברך את ראש הממשלה

לאולם מליאת העיר הוא הגיע והשתתף בישיבה עם ראש העירייה, תומר גלאם ובכירי הנהלת העיר. תחילה היה זה הרב יצחק ברדא שפתח והעניק ברכה לראש הממשלה.

"אדוני ראש הממשלה כפי שאתה יודע העיר אשקלון היא 155 אלף תושבים, נחתם הסכם גג הגדול ביותר בארץ", אמר גלאם. "יש 9 אלף יחידות דיור עכשיו בבניה. התושבים שלנו הם תושבים מיוחדים. לכל עיר יש את ההון שלה ואנחנו התברכנו בהון האנושי הטוב ביותר בישראל. עם כל המצב המורכב שאנחנו נמצאים בו. הן ברשות והן במצב הביטחוני, אבל התושבים נותנים לראש הממשלה והצבא את הגיבוי והכוח לעשות את העבודה בלי רעשי רקע מיותרים".

גלאם בישיבה עם ראש הממשלה

גלאם בישיבה עם ראש הממשלה

עוד סיפר גלאם על המפגש עם ראש הממשלה באוגדת עזה. "לפני שבועיים הוזמנתי לישיבה וזאת פעם ראשונה שראש עיריית אשקלון מוזמן לישיבה ביטחונית כי ראש הממשלה החליט שצריך לשים את הנושא הביטחוני של אשקלון על סדר יום הציבורי. ועל כך יישר כוח לראש הממשלה".

לאחר מכן אמר גלאם: "יש לי שי קטן"

חברת המועצה שרה זכריה מיד תיקנה אותו "לא שי. אמרנו זה לא שי".

ואז נתניהו אמר: "חקירה מיד, כך תתאר את זה". לקול פרי צחוק מהקהל.

גלאם העניק לראש הממשלה את "מפתח העיר" ואמר לו שהוא הראשון שמקבל את המפתח מאז החל את כהונתו כראש העירייה.

"מה זה פותח?", צחק ראש הממשלה ובקהל השיבו לו: "זה פותח את לבבות העם".

צפו בישיבה ובבדיחה של ראש הממשלה:

"אני מודה באפן אישי לראש הממשלה, זה לא מובן מאליו ואני מאוד מתרגש, אני גדלתי בשכנות מצוקה במשפחה מרובת ילדים ופתאום ראש הממשלה בא ומכבד את התושבים שאני כל כך אוהב, זה דבר שמאוד משמח אותי".

"אשקלון אימפריה". ראש הממשלה בעיריית אשקלון

"אשקלון אימפריה". ראש הממשלה בעיריית אשקלון

לאחר מכן דיבר ראש הממשלה והסביר מדוע היה חשוב לו שגלאם יגיע לפגישה הביטחונית באוגדת עזה: "אני הייתי באוגדת עזה והבאתי את הקבינט לשם וביקשתי שראשי העוטף ותומר ראש עיריית אשקלון יגיע, למה? כי הבירוקרטיה לא תמיד מתאימה את עצמה למציאות. ביקשתי בגמר הישיבה שיביאו לי מפה של נפילות ושל התראות צבע אדום אני רוצה לראות אם גבול הגזירה של 7.2 זה תואם את המציאות. זה תוחם היטב את העוטף אבל שכחו דבר אחד קטן, את אשקלון. אי לכך אנחנו נעשה רוויזיה בדבר הזה, זה יעלה כסף נצטרך לפרוס את זה לאורך שנים, אבל מה לעשות?. אם מצב הנפילות ישתנה לטובה ואני מצפה שישתנה, לי חשוב שתהיה תחושת ביטחון באשקלון, כפי שיש עכשיו במקומות אחרים. זה דבר אחד. דבר שני, אני רואה את העיר, רואה את הכבישים, הכל השקעות, אני רואה את ההגירה לפה. אשקלון אימפריה, אנחנו הולכים לעבוד יחד ואנחנו עושים את זה לא רק בעת בחירות. אנחנו עושים את זה גם בין לבין ועושים את זה ביחד", סיכם ראש הממשלה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר