הבניין שנפגע בדרום העיר
הבניין שנפגע בדרום העיר

הכנסת דנה במיגון הדרום. גלאם: "הכלילו את אשקלון בתקצוב המיגון"

כתב לחברי הכנסת מכתב "יש לכם הזדמנות לתקן את העוול המתמשך כלפי תושבי אשקלון כלפי אלו המתגוררים בשכונות הוותיקות בעיר ונאלצים בתוך 30 שניות, פרק זמן לא סביר בעליל, לאתר מרחב מוגן"

פורסם בתאריך: 1.7.19 12:17

     

ראש העיר, תומר גלאם, פנה אתמול במכתב דחוף לחברי כנסת ישראל בדרישה לכלול את העיר אשקלון בתקצוב המיגון בעוטף עזה, לרבות בערים הגדולות במסגרת דיון פגרה מיוחד שייערך היום, במליאת הכנסת.

"כפי שהנכם יודעים, העיר אשקלון מוצאת את עצמה בקו האש בכל סבב הסלמה וסופגת פגיעות קריטיות במבנים ובבניינים ופגיעות בנפש. רק לפני כחודשיים, נורו למעלה מ-50 רקטות על העיר בפרק זמן קצר של מספר שעות, שגרמו לנזק ממשי בבתים רבים ולמותם של 4 אזרחים", נכתב במכתב.

גלאם חונך מיגונית בישיבת צביה. מתי זה יקרה בעשרות אלפי בתי תושבים?

עוד הוסיף ראש העיר: "משום מה, בכל דיון המתקיים בנושא במסגרת פעילות הכנסת, אשקלון מוחרגת ואינה זוכה כלל להטבות, לתמריצים כספיים או לדבר הבסיסי ביותר המוטל על הממשלה לספק לתושביה – מיגון ראוי ואפקטיבי"

"היום, יש לכם הזדמנות לתקן את העוול המתמשך כלפי תושבי אשקלון ובמיוחד, כלפי אלו המתגוררים בשכונות הוותיקות בעיר ונאלצים בתוך 30 שניות, פרק זמן לא סביר בעליל, לאתר מרחב מוגן קרוב אליהם כשמעליהם נשמעות אזעקות עולות ויורדות והדי פיצוצים.

"כפי שהבטחתי לתושבי אשקלון, אין בכוונתי להרפות מהנושא, ולכן אני קורא לכם מכאן לאשר את התקצוב עבור מיגון השכונות הוותיקות בעיר אשקלון.

"במציאות הביטחונית שנכפית עלינו, לצערי לעיתים קרובות מדי, מיגון השכונות יהיה בבחינת בשורה של ממש טרם סבב הסלמה נוסף שיכול להתפתח באזורנו בכל רגע.

"בבואכם לאשר את הערים שיזכו לתקצוב, זכרו כי העיר אשקלון, על כלל למעלה מ-155,000 תושביה, נותנת לכם את הגיבוי המלא ומפגינה חוסן ואיתנות מעוררי הערכה. עכשיו, זה הזמן שלכם, להעניק לתושבים את מה שמגיע להם", חתם ראש העיר את המכתב.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר