צומת הרחובות שדרות ירושלים ורחבעם זאבי
צומת הרחובות שדרות ירושלים ורחבעם זאבי

תושבי ברנע: הכיכר שחיכיתם לה תיבנה החל ממחר בבוקר

במסגרת העבודות לבניית הכיכר בצומת הרחובות שדרות ירושלים ורחבעם זאבי, יתווספו גם קולטנים חדשים למערכת הניקוז וזאת בכדי למנוע הצפות ברחוב

פורסם בתאריך: 30.6.19 21:19

     

תושבי שכונות "ברנע" ו"הרצוג", שימו לב: החל מיום 01.07.19 תחל העירייה, באמצעות החברה הכלכלית, בביצוע עבודות להקמת מעגל תנועה בצומת הרחובות 'רחבעם זאבי' ו'שדרות ירושלים'. העבודות צפויות להסתיים בתאריך 25.08.19 ובסיומן יוכלו התושבים ליהנות ממערך תנועה חדש, מקיף ונוח יותר.

תומר גלאם, יוסי דיין, נסים אבידן. צילום דוברות עיריית אשקלון

ראש העירייה ואנשי החברה הכלכלית. צילום: דוברות עיריית אשקלון

כמו כן, המעגל החדש נועד לתת מענה לאחת הסוגיות החשובות המתרחשת באזור והיא בעיית ההצפה במקום בימי החורף הגשומים. בהתאם לכך, במסגרת העבודות תבוצע חפירה אשר במהלכה ישונה הניקוז ויתווספו קולטנים חדשים.

במסגרת העבודות יוזמנו התושבים להשתמש בדרכים החלופיות הבאות: כל התנועה היוצאת מאשקלון מופנית לרח' דוד בוזגלו לביצוע פניית פרסה ברח' קדש; היוצאים אל רח' קדש – התנועה מופנית מערבה לרפאל איתן ומשם תתבצע פניית פרסה חזרה לרח' קדש; לא תהיה פניה שמאלה בכיכר אהרון חייבי אל שד' ירושלים דרומה; לא תהיה תנועה בכיכר אהרון חייבי על שד' ירושלים מצפון לדרום (יציאה מהעיר דרך נסיעה על אריה תגר ומשם לפנות שמאלה בצומת רפאל איתן); לא יהיה מעבר מרח' אגמית אל שד' ירושלים; מי שיפנה ימינה ביציאה ממרכז מסחרי רחבעם זאבי יצטרך לבצע פניית פרסה בהגיעו לצומת העבודה שסגורה; לא יהיה המשך נסיעה צפונה מכיכר דרך היין.

בעירייה אומרים כי לאורך כל ימי העבודות ובשטח עצמו יוצבו שלטי הכוונה לנהגים על מנת למנוע ככל הניתן שיבושים בתנועה.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




"המעגל החדש יאפשר לראשונה פנייה שמאלה לכיוון רחוב רחבעם זאבי משדרות ירושלים, ומנגד, יאפשר פנייה שמאלה מרחבעם זאבי לשדרות ירושלים – מה שיטיב משמעותית עם תושבי המקום", מסר ראש העירייה, תמר גלאם. "אבל, הסיבה העיקרית בגינה יצאנו לעבודות הללו היא שהמעגל החדש עתיד להביא לפתרון סוגיית ההצפות במוקד זה על ידי שיקועים שיבוצעו וינקזו אליהם את מי הגשמים. הנחיתי את הגורמים המקצועיים להתחיל עם העבודות, במסגרתן תיחסם התנועה בציר זה, במהלך חודשי חופשת הקיץ, יולי-אוגוסט הקרובים, על מנת לצמצם כמה שניתן את הפגיעה בשגרת חייהם של התושבים במקום".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר