שביל הגישה לפני הניקוי ואחריו. צילומים: מגי מדינה מחלקת חופים בעירייה

בעקבות תלונה בפייסבוק: העירייה ניקתה את השביל הנגיש בחוף הים

תושבת העיר מגי מדינה התלוננה בפוסט בפייסבוק על מצבו של השביל הנגיש בחוף הים ועובדי העירייה הגיעו היום למקום וניקו אותו. "התנהלות בדיחה", כתבה מדינה בתגובה

פורסם בתאריך: 30.6.19 20:37

     

אחד הפוסטים הוויראליים שפורסמו בסוף השבוע היה של תושבת העיר ויו"ר סניף אקי"ם, מגי מדינה, שבילתה בחוף הים וראתה כי השביל הנגיש שאמור להקל את הכניסה למים של בעלי כיסאות גלגלים, מלא בחולות ולא יציב, "מי אמר חופים נגישים באשקלון ולא קיבל?!?! בושה לך מר תומר גלאם אלה החופים ה'נגישים' שיצרת בעבורנו. זרקת שתי רצועות של שבילים וזהו!! מה עם אחזקה של השבילים?? מה עם הכיסאות?? מה עם פיקוח על הסככות? סככות עקומות שבכל פעם הכיסא גלגלים נוטה הצידה ומחליק??  מה עם ניקוי השבילים??? אז בפעם הבאה שאתה מבלה בחוף עם המשפחה… תזכור שיש כאלו שלא יכולים ליהנות עם המשפחה ברצועת החוף המדהימה שלנו", כתבה מדינה.

השביל הנגיש כשהוא מלא בחולות. צילום: מתוף דף הפייסבוק של מגי מדינה

הפוסט צבר תאוצה ופורסם בדפים נוספים ושותף על ידי תושבים ובעקבות כך החליטו בעירייה לפעול ולהחזיר את השביל לקדמותו. "בעקבות פניות שהגיעו במהלך השבת ובהן נראה כי הדרכים הנגישות לחופי הים כוסו בחול, היום התגייסו עובדי מחלקת החופים לנקות אותן ובתוך זמן קצר, החזירו אותן לנגישות מלאה", נמסר מהעירייה.

הפוסט של מדינה:

עוד נמסר מהעירייה כי זוהי עונת הרחצה הראשונה בה השבילים הנגישים מגיעים עד לקו המים וכי מעתה יינתן דגש יתר על ניקיון הדרכים הנגישות המובילות לקו הים.

השביל הנגיש לאחר שנוקה על ידי עובדי העירייה. צילום: מחלקת חופים בעירייה

"עיריית אשקלון פעלה, פועלת ותפעל להנגיש כל מקום למען אנשים עם צרכים מיוחדים. אין שום סיבה שהם לא ייהנו מהאפשרות הבסיסית לרחוץ בים ולבקר בחופי הרחצה כמו כלל התושבים", מסר ראש העירייה, תומר גלאם.

מדינה כך נראה, לא ממש התרשמה מתגובת העירייה ומהעבודה של עובדי מחלקת החופים וכך היא הגיבה בדף הפייסבוק שלה: "הגדרה אופרטיבית לחוף נגיש- חוף שיש בו סככות נכים, שביל גישה עד קו החול הרטוב, שירותי נכים, חניות נכים, כיסאות למים, אכיפה של כל אלו ושמירה על ניקיונם. זה בשבילך תומר גלאם ובשביל כל הנמצאים שם במגדל השן שעדיין לא הבינו!!! זה שניקית את השביל בעקבות הפוסט שלי משבת – זה עדיין לא הופך את החוף לנגיש!!! ומחר מה??? אפרסם שוב פוסט בשביל שינקו שם?!?! התנהלות בדיחה, רק חבל לי שהבדיחה על חשבון ציבור הנכים באשקלון. והבדיחה הזו עצובה", כתבה מדינה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר