מקבל את המינוי. עורכי הדין שרייבר וכהן. צילום: יח"צ

ארגון להב: עו"ד נתן שרייבר יעמוד בראש השלוחה האשקלונית

הארגון המייצג את העסקים העצמאיים בחר בעו"ד המצליח. “אני מגיע עם רצון עז לסייע לאנשי העסקים הקטנים” מסר שרייבר

פורסם בתאריך: 28.7.17 15:31

     

עו”ד נתן שרייבר נבחר לעמוד בראש ארגון להב באשקלון. להב הוא ארגון המאגד את העסקים העצמאיים בארץ.

“הארגון ששם לו למטרה לסייע לעסקים קטנים במלחמת ההישרדות והקיום שלהם”, אמר שרייבר. “ידוע כי 70 אחוז מהעסקים הקטנים נסגרים בחלוף שנה, מצב זה בלתי נסבל  וסביר, לפיו אנשים משקיעים את מרצם והונם, והם יורדים לטמיון בשל התנהלות שלטונית או מקומית. אני מגיע מעמדה של רצון עז לסייע לאנשי העסקים הקטנים במלחמת קיומם. מצב זה כיום הופך אותם לחסרי יכולת להתמודד עם ביורוקרטיה שלטונית מקומית וארצית עד אשר הם הופכים לנטל על החברה, וזאת יש בכוונתי למנוע”.

שרייבר קיבל את המינוי לתפקיד מעו”ד רועי כהן, נשיא להב, “אני כיושב ראש שלוחת להב באשקלון נרתם למשימה ולמלחמת הקיום של אותם בעלי העסקים הן ברשויות והן בממסד  כדי שהאוויר לנשימה יישאר ולא ייגמר להם. יחד ניאבק ולא ניתן לעסקים ליפול ונסייע בכל דבר אפשרי עד להשגת היעד”.

ארגון להב – לשכת ארגוני העצמאים בישראל – הוקם בשנת 1983 על מנת לייצג את מגזר העובדים העצמאים והעסקים הקטנים והבינוניים, לקדמו ולפעול בעניינו. להב, כך על פי אתר האינטרנט של הארגון, פועל להגנה על זכויות העצמאים והעסקים הקטנים והבינוניים בתחום הכלכלי, תיקון אפליות עבר ונאבק למניעת עיוותים חדשים, טיפוח והגנה על תדמיתם של העצמאים בקרב הציבור, הממשל ומקבלי ההחלטות. כמו כן, הוא פועל למען שוויוניות בחקיקה וביטול האפליות של העובד במגזר העצמאי.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר