עו"ד אלעד דנוך מצביע

הבחירות ללשכת עוה"ד: "אשקלונים, צאו להצביע"

ברגעים אלה מתקיימת ההצבעה בבחירות ללשכת עורכי הדין. 4,000 בעלי זכות הצבעה במחוז דרום בוחרים את המועמדים לראשות הלשכה המחוזית

פורסם בתאריך: 18.6.19 13:13

     

מי שעובר ברגעים אלה ליד בית משפט השלום באשקלון וליד בית הדין הרבני, חש תחושת דה ז'ה וו – הפנינג בחירות, עם שלטים, תמונות ופליירים. מדובר בבחירות ללשכת עורכי הדין.

עשרות אלפי עורכי דין פוקדים כעת את הקלפיות בבחירות הדרמטיות ללשכת עורכי הדין, ביניהם גם עורכי הדין במחוז הדרום מאשדוד ועד אילת, שיצביעו בארבעה פתקים. פתק אחד ליו"ר מחוז הדרום, פתק שני לוועד המחוז, פתק שלישי למועצה הארצית ופתק רביעי לראש לשכת עורכי הדין.

אווירת בחירות בבית משפט השלום באשקלון

אחד השמות החמים בבורסת השמות המחוזית הוא בן העיר אשקלון, עו"ד אלעד דנוך, המכהן כמ"מ יו"ר מחוז הדרום ויו"ר פורום הצעירים. זאת לאחר שהכניס שני מושבים מתוך שישה בוועד המחוז יחד עם סיעתו "המחוז מנצח" בבחירות שהתקיימו לפני 4 שנים.

הוא ייסד פעילויות והשתלמויות ייחודיות לעורכי הדין, בתחומים רבים. במסגרת תפקידו דאג לראשונה להנגשה של פעילויות הלשכה לערי הפריפריה, כדוגמת קרית-גת ונתיבות ולפתיחה של שלוחת אשקלון בעיר.

עו"ד אלעד דנוך בפתיחה של שלוחת לשכת עורכי הדין באשקלון

כמו-כן, ייסד את סדרת הרצאות בתחום הפלילי בכל רחבי הדרום, במסגרתה אירח דמויות מפתח מעולם המשפט הפלילי, ביניהם עו"ד יורם שפטל, עו"ד ששי גז, עו"ד ירום הלוי ועו"ד אבי חימי.

עו"ד דנוך שירת כלוחם בחטיבת גולני וזכה לאחרונה להבעת אמון מצד לשכת העסקים ועצמאים כאשר מונה לממונה על מחוז דרום של "להב".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הוא רואה שליחות בפעילותו הציבורית בלשכת עורכי הדין. "יש לנו משנה סדורה ואנחנו יודעים היטב מה עורכי הדין בדרום צריכים. אנחנו באים נחושים ומלא אמביציה – יחד עם חברי הנבחרת שלי, נחולל שינוי משמעותי בגישת המחוז כלפי עורכי הדין בכל התחומים:  צרכנות, תעסוקה, שירות, חדשנות וזמינות", הוא מבהיר. "למרות שהצלחתי לקדם נושאים חשובים בשנים האחרונות, ברור לי יותר מתמיד כי רק עם שתי ידיים על הגה לשכת המחוז, אצליח להפוך חזון למציאות. זו הדרך היחידה להוציא לפועל תכנית עבודה רב-שנתית עם יעדים ומדדים".

ויש לו מסר לעורכי הדין האשקלונים שאולי עדיין לא יצאו להצביע: "לבחירות האלה השפעה אדירה על כל עורך דין בדרום, לכן חשוב שנקבל את המנדט והכוח לפעול עבורם, כפי שהתחייבנו, בכל המישורים. חשוב להצביע לסיעת 'המחוז מנצח', ולאלעד דנוך לראשות המחוז. חשוב לחזק את ראש הלשכה, עו"ד אבי חימי שהוא המועמד שלנו לראשות הלשכה. אני קורא לכם, אל תהיו שאננים, הצבעה כזו תהיה צעד משמעותי קדימה עבור כל עורך ועורכת דין, לכן חשוב לצאת, להצביע ולהשפיע, להקדיש 10 דקות, לטובת ארבע שנים מדהימות".

מול דנוך מתמודדים שני מועמדים נוספים: עו"ד ליאור מרקוביץ' ועו"ד חן אביטן.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר