אלכס קושניר
אלכס קושניר

"ביבי זה ימין מזויף": המועמד האשקלוני של ליברמן לכנסת עוקץ

צפו במנכ"ל משרד העלייה והקליטה לשעבר, אלכס קושניר, מקום 7 ברשימת ישראל ביתנו מגיב בעוקצנות לראש הממשלה שכינה את אביגדור ליברמן "שמאלני"

פורסם בתאריך: 31.5.19 11:36

     

השם אלכס קושניר לא אומר הרבה לתושבי אשקלון, אבל בקרב מגזר העולים הוא דמות מאוד מוכרת. בכנסת היוצאת הוא כיהן כמנכ"ל משרד העלייה והקליטה. בבחירות האחרונות הוא שובץ במקום השביעי ברשימת ישראל ביתנו.

קושניר שמע כיצד ראש הממשלה, בנימין נתניהו, מכנה את אביגדור ליברמן "שמאלני" והחליט לענות לו במונולוג עוקצני אותו פרסם כסרטון בדף הפייסבוק שלו.

"אז ביבי אמר שליברמן הוא שמאל", פותח קושניר את הסרטון. "איזה ביבי? ביבי שלנו? רגע, אבל ב-2004 הוא הצביע בעד ההתנתקות. טוב, אולי זאת הייתה טעות. אבל ב-2011 הוא שחרר יותר מאלף מחבלים. יכול להיות שהוא גיס את כולם להיות סוכני שב"כ? יכול להיות".

דיון ביטחוני בקריה. הרמטכ"ל גדי איזנקוט, ראש הממשלה בנימין נתניהו, שר הביטחון אביגדור ליברמן ובכירים נוספים. צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

שמאלני? נתניהו וליברמן בימים פחות גרועים. צילום: עמוס בן גרשום / לע"מ

קושניר ממשיך ללעוג לנתניהו ולמדיניות שלו מול החמאס ואומר זאת בתור מי שמתגורר באזור הדרום. "אבל שניה, במאי קיבלנו מהחמאס 700 רקטות וביבי שילם לחמאס 30 מיליון דולר. טוב, זה בעצם עסקה פצצה. למה פצצה? כי בנובמבר קיבלנו 500 רקטות כאן בדרום וביבי שילם 15 מיליון דולר, שזה 30 אלף דולר לרקטה. ועכשיו זה 700 רקטות ו-30 מיליון דולר, זה 42,875 דולר לרקטה. אחלה עסקה, המחיר עולה! אבל רגע, זה לא הכל. ביבי הציע למפלגת העבודה את תיק הביטחון, איך זה יכול להיות? בעצם אם ש"ס זה ימין למרות שתמך בהסכם אוסלו, אז גם עבודה זה יכול להיות ימין. למה? כי ביבי החליט. אתם יודעים למה? כי ביבי זה ימין מזוייף".

צפו בסרטון של קושניר:

אז למי שלא מכיר את קושניר, נספר רק שהוא נולד באוקראינה ועלה לישראל בגיל 14 היישר לאשקלון. לאחר שהשתחרר מצה"ל בתור לוחם, הוא עבר לשרת בשב"כ, בהמשך עבר למגזר הפרטי. בבחירות 15' הוא שובץ במקום ה-17 ברשימת ישראל ביתנו ובבחירות האחרונות הוא שודרג כאמור למקום השביעי ולא נכנס לכנסת. אם הסקרים מאמש יתאמתו, אז עוד נראה אותו כחבר כנסת.


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2Xc39PK


תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר