אגזוז. צילום: אייל טואג
אולי יש בעיה באגזוז? צילום: אייל טואג

מי הנהג שמטריד את מנוחת הלילה של תושבי העיר?

רכב עם אגזוז מרעיש במיוחד מפר את שלוות הלילה של תושבים ברחבי העיר אשקלון. במשטרה התקבלו תלונות בעניין. צילמתם סרטון של הרכב המרעיש? אנא שתפו אותנו

פורסם בתאריך: 26.5.19 11:21

     

מנוחת הלילה של תושבים רבים ברחבי העיר אשקלון הופרה במהלך השבועות האחרונים מספר רב של פעמים. הפעם לשם שינוי, לא היה מדובר באזעקת "צבע אדום", אלא בכלי רכב מרעיש מיוחד.

"קורה שיש בלילה איזה אופנוע שעובר ומפריע, אבל זה היה עוד פעם ועוד פעם ועוד פעם", מספרת תושבת ברנע. "כל פעם שהוא עבר מתחת לחלון שלי, אני ובעלי התעוררנו. אז חשבנו פעם אחת זה ייפסק אבל אחרי שלוש פעמים הבנו שזה מוגזם. וזה קורה בהרבה לילות. אני לא מבינה למה אין אכיפה על הדבר הזה? איפה המשטרה?".

הרעש של הרכב נשמע בשכונות נוספות בעיר, גם בדרומה, לאורך רחוב שדרות ירושלים וגם בכביש רבין, שד' בן גוריון ואפילו ברחובות פנימיים בגבעת ציון.

"התקבלו קריאות במשטרה". צילום: משטרת ישראל

גם ברחבי הרשת עלו תלונות על הרכב הזה: "לטמבל שחושב שאם יש לו קצת כסף וקנה לעצמו רכב מפוצץ ומרשה לעצמו להשתולל בשעות הלילה בכביש שדרות ירושלים ולנסות את יכולות הרכב שלו… אני מאחלת לך שיבהילו את הילדים שלך ככה מתוך שינה ומאחלת לך שבקרוב מאוד יורידו לך את הרכב מהכביש כי אדם שמתנהג ככה הוא בהמה", כתבה תושבת העיר באחד הפוסטים.

התגובות לפוסט היו ברוח דומה: "וואי תקשיבי זה מטורף זה רכב חדש שהרעש שלו מכוון בשביל הביצועים. כל לילה מ22:00 והלאה… מקפיץ ומרגיז!!! חוצפה כזאת בלתי נסבלת".


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2Xc39PK


"ראיתי אותו!", כתבה תושבת העיר. "באתי לחצות את הכביש הוא אפילו לא הסתכל פשוט זזתי מהר אחורה נסע כמו חיה!".

התושבים כמובן הגישו תלונות למשטרה על הרעש המאוד מטריד וכך נמסר בתגובה ממשטרת רחב לכיש: "במהלך הימים האחרונים התקבלו מספר קריאות משכונות שונות בעיר שעניינן כלי רכב שלטענת המודיעים מהווים מטרד רעש". יחד עם זאת במשטרה סבורים כי במטרדי הרעש הללו לא מדובר בכלי רכב אחד.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר