פעילות משטרה כנגד שוהים בלתי חוקיים. צילום ארכיון: דוברות המשטרה

שוהה בלתי חוקי תושב אזור חברון אותר באשקלון

שוטרי הסיור במשטרת ישראל הבחינו באדם שעורר חשדם באשקלון. בדיקתו העלתה כי מדובר בחשוד (29) שוהה בלתי חוקי מאזור חברון. ניסיונו להימלט מאנשי החוק לא צלח והוא נעצר לחקירה ומעצרו הוארך במספר ימים

פורסם בתאריך: 19.5.19 12:41

     

באשקלון ובמרחבים מדינת ישראל ישנם לא מעט פלסטינים השוהים בה מטעמי עבודה בעיקר. כאלה שעברו את הבירור הביטחוני ואושר שאינם מסוכנים לביטחון הציבור. אלא שיש להם עבר בטחוני וששירות הביטחון הכללי חושש משהותם בגבולות הארץ אינם מקבלים אישור כניסה לארץ. כזה אותר השבוע באשקלון.

במהלך פעילות שוטרי הסיור, בוצעה גם פעילות לאיתור שוהים בלתי חוקיים. השוטרים הגיעו לשכונת מגדל בעיר אשקלון ואדם בעל חזות מחשידה עורר את חשד צוות השוטרים. הוא התבקש להציג את תעודותיו, אז הבחינו השוטרים כי קיים שוני בין התמונות במסמכים וגם מספר תעודת הזהות שונה. התברר שמדובר בפלסטיני בן 29, תושב הכפר  יאטה (يطا) באזור חברון אשר שירות הביטחון הכללי החליט לא לאשר את כניסתו לארץ.

שוהה בלתי חוקי שנתפס על ידי המשטרה. אילוסטרציה: דוברות המשטרה

 

כשהבין הפלסטיני כי השוטרים חושדים באותנטיות מסמכיו וכי סוף דרכו לעת עתה בתחומי ישראל מתקרב הוא ניסה להימלט מהמקום אך השוטרים מיהרו לתפוס אותו לאזוק אותו ולבצע את מעצרו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הוא הועבר לחקירה בתחנת המשטרה שלאחריה נכלא. מעצרו הוארך בבית המשפט עד יום שני הקרוב.

"משטרת ישראל תמשיך בין יתר עיסוקיה לפעול לאיתור שוהים בלתי חוקיים והבאתם לדין בגין עבירת כניסה לישראל שלא כחוק, וזאת למען תחושת ביטחונו של הציבור", נמסר מהמשטרה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר