מתייעלים. מי אשקלון. צילום: אלירם משה
מתייעלים. מי אשקלון. צילום: אלירם משה

מי אשקלון: שוברי התשלום יפוצלו לפי שכונות

בתאגיד מי אשקלון הכריזו בחודש שעבר על פיצול שוברי תשלומי המים בעיר לפי אזורים גיאוגרפיים. מהלך זה צפוי להזניק את איכות ונגישות השירות הניתן לתושבים על ידי התאגיד

פורסם בתאריך: 25.7.17 21:41

     

בתאגיד המים העירוני 'מי אשקלון' הוחלט שמעתה חלק מתושבי העיר יקבל את שוברי התשלום הדו-חודשיים בחודש זוגי וחלק אחר יקבל את השוברים בחודש אי זוגי. בתאגיד המים רואים את ההחלטה שנקבעה חלק מהתכנית לשיפור השירות לתושב של התאגיד.

משמעות פיצול זה אמנם עלולה להיתפס כטרוויאלית, אך היא למעשה מהווה לטענתם, זרז לשיפור שירות הגבייה והתמיכה בתאגיד פי עשרות מונים, "על ידי פיצול השוברים לפי אזורים גיאוגרפיים בעיר, אנו מצפים לשיפור השירות של מחלקת שרות הלקוחות לתושב תוך קיצור זמני המתנה והפחתת עומסים במתן שירות לקוחות ובכך אנו מקווים כי תתאפשר הענקת מלוא תשומת הלב לכל פונה" נמסר השבוע.

כך זה יעבוד: שכונות שמשון, אגמים, אפרידר, סיטי, מרינה ואזור התעשייה הדרומי יקבלו את שוברי התשלום שלהם בחודשים הזוגיים. החלק האחר, השכונות: ברנע, נאות אשקלון, נווה אילן, נווה הדרים, מגדל, כוכב הצפון, רמות אשכול ואזור התעשייה הצפוני – יקבלו את שובריהם בחודשים האי-זוגיים.

"כחלק מתהליך שיפור השירות בתאגיד בו מושקעים זמן ומאמצים רבים, החלטנו בחודש שעבר על מהלך של פיצול השוברים שיוביל להפחתת העומס על מחלקת שירות הלקוחות והגבייה. כתאגיד המספק שירותים ציבוריים לתושב, אנו מעמידים בראש מעיינינו את רווחת התושב, את איכות השירות ונגישותו, את מהירות הטיפול ואת האוזן הקשבת בכל מחלקות התאגיד" מסר השבוע מנכ"ל התאגיד שי שמעון חזוט, "אני בטוח שעם מהלך פיצול השוברים יתאפשר לנו לספק לכם, התושבים, שירות איכותי, מהיר, מקיף וממצה ברמה הגבוהה ביותר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר