אנה פודברזסקי

הבית נפגע מרסיסים אבל אנה המשיכה בעבודה

אנה פודברזסקי, תושבת אשקלון והמנהלת הרפואית של מרחב אשדוד במכבי שירותי בריאות המשיכה תחת אש לעבוד ולדאוג שמרפאות הרשת באשדוד ימשיכו לתפקד גם בימי ההסלמה הקשים בעוד ביתה שלה נפגע מרסיסי טיל

פורסם בתאריך: 7.5.19 18:44

     

למרות הימים הקשים שחוו תושבי העיר, היו מי שעשו הכל בכדי לשמור על השגרה.מי שיכולה להדגים זאת היטב היא אנה פודברזסקי תושבת שכונת ברנע, פסיכיאטרית בהכשרתה, המשמשת גם כמנהלת רפואית של מרחב אשדוד, ב'מכבי שרותי בריאות'.

פודברזסקי תושבת אשקלון עברה במוצאי השבת לילה קשה במיוחד. ביתה נפגע מטיל, עקב כך נגרמה הפסקת חשמל, מים הציפו את ביתה, היא לא ממש ישנה באותו הלילה, אך למרות הכל זה לא הפריע לה לתפקיד כרגיל למחרת, ולסייע לחולים, לרופאים תחתיה, ולכל מי שנדרש לסיוע.

סימני פגיעת רסיסי הטיל בבית משפחת אנה פודברזסקי

הסיוט שלה החל בשתיים בלילה, כמו כל תושבי אשקלון, היא חוותה כמה אזעקות ברצף ונכנסה עם בעלה לממ"ד.

"כמה שניות לאחר מכן שמענו בום חזק, בעלי מיד אמר שזה אצלנו בתוך הבית, מיד לאחר מכן הבנו שנגרמה הפסקת חשמל ושמענו מים זורמים". ואכן, לא היה מדובר בטעות. רסיסי הטיל שנפל סמוך לביתם גרם לנזק כבד בחדר השינה, כאשר גם המטבח, ומרפסת נפגעו כתוצאה מפגיעת הטיל.

השברים בדלת המרפסת בביתה של אנה

האזעקה לאחר מכן כבר גבתה מחיר יקר, משה אגדי ז"ל, תושב העיר נהרג מפגיעת רסיסים. רק בארבע וחצי היא הצליחה לישון כשעה וחצי, ובשש בבוקר הבינה את גודל הנזק.

פגיעת רסיס בחלון בית משפחת פודברזסקי

כשעה לאחר מכן, כבר החלה לעבוד ."שלחתי הודעות לכל הרופאים שלנו להתעניין בשלומם, ולוודא שהכל יתנהל כשורה".


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2VfetxJ


תוך כדי שאת בשיחות עם מס רכוש והבית שלך מלא זכוכיות, את דואגת לשלומם של הרופאים מאשדוד?
" כן. אני אחראית על כל הרופאים, דיברתי איתם הבוקר, את חלקם העברתי למרחבים מוגנים בסניפים שלנו, כי חלקם יושבים במרפאות עצמאיות לא ממוגנות, הכל כדי שהשירות למבוטחים לא ייפגע. אף אחד מהם לא ידע מה עבר עלי בלילה. דאגתי שהעבודה תתנהל כרגיל, וכמובן לא פחות חשוב לדאוג לשלומם".

אנחנו מדברים איתה בשעות אחר הצהריים, כמו בשיחה עם פרץ גם כאן נשמעה לפתע אזעקה שקטעה את השיחה, והוכיחה שוב עד כצה המציאות כאן לא ממש פשוטה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר