שד האצ"ל. צילום: אלירם משה
שד האצ"ל. צילום: אלירם משה

ברנע: שד' האצ"ל חסומים לסירוגין בשל עבודות בכביש

העבודות לריבוד הכביש יחלו מהשעה 8:30 בבוקר ויביאו לסגירת הכביש לסירוגין עד השעה 16:00 ויש גם הסבר מדוע זה בבוקר ולא בלילה

פורסם בתאריך: 6.5.19 19:18

     

ההסלמה הביטחונית ששיתקה את מערכות החינוך והתרבות בעיר והכניסה את התושבים למקלטים השפיעה גם על עבודות ריבוד הכבישים שקיימות כמעט בכל יום במקום אחר בעיר. רק בשבוע שעבר רובדו חלקים נכבדים משד' דרום אפריקה ובוצעו עבודות דומות באזור התעשייה וברחוב איילה בנאות אשקלון.

בטרם החלה ההסלמה הספיק הקבלן המבצע ל'קרצף' את קטעי הכביש בין שלושת הכיכרות בשד' האצ"ל שבשכונת ברנע. עבודות הריבוד מחדש תוכננו להתבצע אמש בשעות הלילה בכדי להפריע כמה שפחות לשגרת החיים אך נדחו גם בשל החשש לפגיעה בעובדים וגם בשל החשש שהכביש החסום יהיה נחוץ להגעת רכבי הצלה במקרה הצורך.

שד האצ"ל. צילום: אלירם משה

זקוקים לריבוד. שד' האצ"ל. צילום: אלירם משה

אז מתי כן ירובד הכביש? כביש מקורצף אינו תקני. הוא גורם נזק לצמיגים ומסוכן ביותר לרוכבי אופנועים שמאבדים יציבות. השארת הכביש כמו שהוא ימים רבים יכול כאמור לסכן את משתמשי הדרך. אבל מסתבר שהלו"ז של צוותי העבודה של הקבלן המבצע דיי עמוסים ובכל הלילות הקרובים הם כבר תפוסים בפרויקטים אחרים. לא נותרה ברירה אלא לבצע את העבודות בשעות היום.

בהתאם לכך, כבר מחר בבוקר יחסם רחוב שד' האצ"ל מהכיכר במורד הרחוב המתחבר עם שדרות ירושלים ועד לכיכר מעלה הרחוב המתחבר עם שד' הציונות. אי לכך צפויים עומסי תנועה רבים בקרבת הרחוב החסום.

קטע הכביש שייסגר ברחוב האצל. אילוסטרציה

התנועה תיסגר לסירוגין מהשעה 8:30 בוקר ועד לשעה 16:00 בקטע בו יעבדו, כך שלעתים בחלק מהכביש כן תתאפשר הנסיעה. התנועה בכיכר המערבי עם שד' ירושלים והמזרחי עם שד' הציונות תתאפשר.


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2VfetxJ


חסימת הכבישים עודכנה באפליקציית waze ומומלץ, בשעות אלה לפחות, להיעזר בה גם כדי לדעת מהיכן הכי פחות עמוס להגיע מצפון השכונה למרכז העיר.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר