מחוץ לביתו של ההרוג. צילום: איחוד הצלה
מחוץ לביתו של ההרוג. צילום: איחוד הצלה

טרגדיה באשקלון: הרוג מפגיעה ישירה בבית

לאחר שורה של מטחי רקטות שרובם יורטו על ידי מערכת כיפת ברזל, נחתו מספר רקטות בעיר ואחת מהן פגעה ישירות בבית והרגה את תושב העיר בן 60

פורסם בתאריך: 5.5.19 03:15

     

בשעה האחרונה נורו עשרות רקטות לעבר העיר אשקלון במספר רב של מטחים. בעקבות זאת נפלו מספר רקטות ברחבי העיר. אחת פגעה ישירות בבית ותושב העיר נהרג מפגיעת רסיסים.

לאחר המטח האחרון, בשעה 02:35 התקבל דיווח במוקד 101 של מד"א במרחב לכיש על פגיעת רקטה בבניין בגזרת אשקלון, חובשים ופראמדיקים של מד"א העניקו טיפול רפואי ופינו לבי"ח ברזילי גבר כבן 60 במצב קריטי עם פציעות מרסיסים בחזה ובבטן. אלא שבדרך לבית החולים הוא מת מפצעיו.

כך נראה הבית שנפגע:

פאראמדיק מד"א מוטי שוב וחובשי מד"א בן טטרו וישראל לוגסי סיפרו:"מיד לאחר האזעקה הזניקו אותנו לבית פרטי שספג פגיעה מרקטה, בכניסה לבית ראינו גבר בשנות השישים שוכב מחוסר הכרה לאחר שנפגע בחזה מרסיסים, הענקנו לו טיפול רפאי מציל חיים ופינינו אותו לבית חולים בדחיפות תוך המשך טיפול כשמצבו קריטי".

הבית שנפגע. צילום: דוברות המשטרה

הבית שנפגע. צילום: דוברות המשטרה

שמעון לוגסי ראש סניף איחוד הצלה באשקלון מסר: "למרבה הצער נקבע מותו של פצוע כתוצאה מפגיעה ישירה של רקטה. כמו כן כמו כן ילדה בת 7 פונתה באמבולנס של איחוד הצלה כשמצבה מוגדר קל".


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2VfetxJ


יוני עוזיהו חובש בצוות האמבולנס של איחוד הצלה מדווח מהזירה כי טופלו גם שלושה נפגעי חרדה ע"י צוותי יחידת חוס"ן היחידה לעזרה ראשונה נפשית של איחוד הצלה.

ראש העירייה, תומר גלאם בסמוך לביתו של ההרוג. צילום: דוברות עיריית אשקלון

"זוהי שעה קשה לעיר אשקלון", אמר ראש העירייה, תומר גלאם שהגיע לזירת הנפילה. "כולנו אבלים, כואבים ושבורים מגודל הטרגדיה שהיכתה באחת המשפחות הוותיקות והמוכרות בעיר אשקלון. העירייה תעמיד לרשות המשפחה את כל הסיוע הדרוש להם בשעה זו ותתמוך בהם ככל שיידרש. בהזדמנות זו, אני שולח מכאן איחולי החלמה מהירה ורפואה שלמה לפצועים ממטחי הרקטות האחרונים לעבר העיר".

רקטה אחרת נחתה באתר בנייה בצפון העיר וגרמה בעיקר לנזק לאתר עצמו ולבניינים הסמוכים לו.

אחת מזירות הנפילה. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

הזירה בצפון העיר. צילום: תיעוד מבצעי מד"א

בשעה האחרונה הובאו אל בית החולים ברזילי 18 נפגעים (חרדה ופגיעות מרסיסים). בשלב זה, כולם מטופלים בחדר המיון.

מוקדם יותר היום, נפצע תושב העיר בן 50 מרסיסים ברגליו וידיו והוא ופנה לקבלת טיפול רפואי בבית החולים ברזילי.

לאחר שבת סוערת בה נשמעו מספר רב של אזעקות ונורו עשרות רקטות לעבר העיר, הוחלט עם צאת השבת כי מחר לא יתקיימו לימודים בעיר אשקלון. כמו כן, תנועת הרכבות מאשקלון ודרומה הופסקה.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר