הידיד שלך בניצן. כני הנוער עם בעלי המוגבלויות. צילום: מוריה חזות

ניצן: בני הנוער הפעילו קייטנה לילדים עם צרכים מיוחדים

בקייטנה השתתפו כ-40 חניכים עם צרכים מיוחדים, שנהנו ממגוון פעילויות והתארחו בבתי תושבים. מוריה חזות, רכזת נוער: "המחנה הזה נותן מבט אחר על בני הנוער המתנדבים"

פורסם בתאריך: 24.7.17 15:20

     

43 ילדים ובוגרים, מגיל ארבע ועד 25, עם צרכים מיוחדים, השתתפו בשבוע שעבר בקייטנה ייחודית שיזמו בני נוער מהיישוב ניצן בשיתוף עמותת "חברים לרפואה" הפועלת בעיקר בסיוע לילדים חולי שיתוק מוחין (סי.פי) והיא מלווה את המשפחות של הילדים והבוגרים.
הקייטנה התקיימה בניצן זו השנה הרביעית, והמועצה האזורית חוף אשקלון, בראשות יאיר פרג'ון והמרכז הקהילתי של המועצה, תרמו תקציבים למימון ההסעות של ילדי הקייטנה.
את הקייטנה הפעילו כ-90 בני נוער מהישוב ניצן , בהתנדבות מלאה, מה שאפשר למשפחות החניכים לצאת לנופש, להתאוורר ולטייל ברחבי הארץ.

עוצמות מיוחדות. בני הנוער בניצן. צילום: מוריה חזות

בני הנוער החונכים, מכיתות ט' עד י"ב, עברו הדרכה במשך כארבעה חודשים, כדי להכשיר אותם לעבוד עם הילדים המיוחדים. במהלך הקייטנה, הם הכינו את האוכל, שטפו, ניקו, סידרו ועוד. בחלק הראשון של הקייטנה, החניכים והחונכים ישנו באולפנה נווה דקלים בתנאי פנימייה ומיום חמישי עד מוצאי שבת הם התארחו אצל משפחות בניצן. במהלך השבוע ביקרו החניכים והחונכים בסופרלנד, בגן חיות התנכי, בילו בשיט סירות פדלים, למדו בסדנאות בישוב ועוד.
מוריה חזות, רכזת נוער נווה דקלים, והדר חביב, רכזת נוער של ניצן הוותיקה, ריכזו את המיזם המרתק. " המחנה הזה נותן נקודת מבט אחרת על בני הנוער. במקום לבלות בים, הם באים להתנדב שבוע שלם. זה עדיין מאוד מרגש לראות נוער, כל פעם מחדש, שמקבל סיפוק מהנתינה. הנוער שלנו מלא כוחות ומדהים", אמרה מוריה.
במועצת חוף אשקלון מברכים את בני הנוער על המוטיבציה הגבוהה והשירות הקהילתי בו נטלו חלק. פעילות כזו, אמרו במועצה, מגבירה את החיבור הקהילתי, את הסבלנות והסובלנות. ביום ראשון נערך ערב הוקרה לחונכים הצעירים והחרוצים.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר