הסיסמה המוכרת חוזרת שוב. פעילי יש עתיד בהפגנה
הסיסמה המוכרת חוזרת שוב. פעילי יש עתיד בהפגנה

'מושחתים נמאסתם': יש עתיד הפגינו בצומת אשקלון

ההפגנה היא אחת מעשרות שהתקיימו בכל רחבי הארץ. אבי עייש: "השחיתות לצערנו לא פסחה על הרשויות המקומיות ועל ראש העירייה שלנו מרחף כבר כתוב אישום על עבירות שוחד"

פורסם בתאריך: 23.7.17 20:27

     

פעילי וחברי הכנסת של 'יש עתיד', יצאו בשישי האחרון (21.7.17) לעשרות צמתים מדרום ועד צפון להרים קול צעקה – "מושחתים נמאסתם". באשקלון הפגינו פעילי יש עתיד תושבי אשקלון בראשותו של ראש מטה המפלגה באשקלון עו"ד אבי עייש.

הטריגר שבגללו יצאו פעילי המפלגה לרחובות ולהפגין הוא, כך לדברי המפלגה, תופעת פרשות השחיתות המתגלות מדי יום: פרשת הצוללות, פרשת בזק, מיכל האמוניה, והאווירה הגוברת שמשהו מקולקל במערכות השלטון במדינה.

גם באשקלון. פעילות המפלגה הצעירות וראש המטה עו"ד עייש.

בהפגנות שהתקיימו באותה עת ב- 22 מוקדים ברחבי הארץ עמדו אנשי 'יש עתיד', עם שלטים – "מושחתים נמאסתם" וחילקו לעוברים ולשבים את "תוכנית נחשון" של מפלגת 'יש עתיד' למלחמה בשחיתות. חברי הכנסת של המפלגה הגיעו לצמתים יחד עם הפעילים.

"מבחינתנו באשקלון, המבצע ״מושחתים נמאסתם״ ביוזמת ״יש עתיד״, קיבל משנה תוקף והפעילים הזדרזו, ביום חם להתייצב בשטח, אף שהייתה התראה קצרה. ללא ספק ההערכות המהירה מעידה על חוסנה הארגוני של המפלגה ועל נכונות הפעילים להרתם מיד לפעולה התואמת את ערכיהם" אמר עייש לאחר ההפגנה והוסיף "השחיתות לצערינו לא פסחה על הרשויות המקומיות ועל ראש העירייה שלנו מרחף כבר כתוב אישום על עבירות שוחד. עצוב מאוד! אנחנו מוקיעים את השחיתות לסוגיה ומבקשים להוסיף על ההצעה להגביל קדנציות לראש הממשלה, לנהוג בגזרה שווה גם על ראשי עיריות. מושחתים נמאסתם".

יוצא לרחובות. יאיר לפיד. הפעם בתל אביב

יו"ר מפלגת 'יש עתיד', יאיר לפיד, הגיע לצמתים בנס ציונה ובקפלן בתל אביב ואמר "בכל רחבי הארץ ממעלות ועד אילת עומדים עכשיו בצמתים אנשי 'יש עתיד' להגיד מושחתים נמאסתם. כי באמת מושחתים נמאסתם. זו המדינה שלנו והיא מדינה מופלאה עם אנשים נהדרים ואנחנו לא מוכנים שראש הממשלה ואנשיו ישחיתו אותה באופן יומיומי כולל פגיעה חמורה בביטחון ישראל שזה קודש הקודשים. בפעם הראשונה שהרימו שלטים מושחתים נמאסתם במדינת ישראל זה היה על עבירות של סנטימטר ממה שאנחנו רואים היום. לא ניתן להם להשחית את המדינה. אנחנו פה לא מפגינים נגד גורמי אכיפת החוק, אנחנו מפגינים בעד מדינה נקייה משחיתות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר