במקום עדשה ומבזק כיסוי פלסטיק. צילום: אלירם משה
המקום עדשה ומבזק כיסוי פלסטיק. צילום: אלירם משה

מתנת חג מהמשטרה: מצלמת מהירות חדשה בכניסה לאשקלון

מצלמת המהירות החדשה הותקנה בכניסה הצפונית של העיר ובאגף התנועה של המשטרה מאשרים כי מדובר במצלמה אמיתית שהוצבה שם כחלק מתוכנית ארצית

פורסם בתאריך: 15.4.19 14:37

     

נהגים שיצאו או נכנסו לעיר דרך שד' מנחם בגין (הכניסה הצפונית), הבחינו היום במצלמת מהירות חדשה שהותקנה שם. העמוד הכתום עליו מותקנת מצלמה שמפיקה דו"חות על נהיגה במהירות מעל המותר, הוצב סמוך לצומת עם שד' התעשייה, כשהמצלמה מצלמת את הנוסעים ממזרח למערב אך ככל הנראה ביכולתה גם לצלם את הנוסעים בנתיב הנגדי ממערב למזרח.

המצלמה החדשה בכביש מנחם בגין


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2DbKE5N


באותו קטע כביש המהירות המקסימלית המותרת היא 80 קמ"ש. מדובר במצלמת המהירות השלישית בעיר אשקלון, זאת בנוסף למצלמות בצומת אלי כהן-יצחק רבין וכן בצומת בן גוריון-רבין.

אלא שכאן באה אולי בשורת הרגעה זמנית, כי מבדיקה שערכנו, המצלמה עדיין לא פעילה, אך אין לדעת תוך כמה זמן היא תופעל ולכן חשוב לנסוע שם (ובכל מקום אחר) כחוק ובזהירות גם לצורך ביטחוננו האישי וגם לצורך שמירה על רישיון הנהיגה שלנו וכספנו.

באשקלון קיימות למעלה לחמש מצלמות כתומות כאלה. רק שתיים מהן כאמור, פעילות: זו שבצומת הרחובות יצחק רבין ואלי כהן וזו שבצומת בן גוריון ורבין.


המצלמות הפועלות באמת באשקלון

באגף התנועה של המשטרה אישרו כי מדובר במצלמה חדשה שהתקין האגף והסבירו כי האגף מתקין מצלמות כחלק מתוכנית סדורה של הצבת מצלמות בכל הארץ, במקומות שבהם יש ריבוי תאונות דרכים ונפגעים.

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר