תחנת רכבת ישראל. צילום: דוברות הרכבת
תחנת רכבת ישראל. צילום: דוברות הרכבת

עובדי הרכבת "חלו" ותנועת הרכבות הופסקה עד להודעה חדשה

שביתה בהפתעה: מנהלי תנועה ברכבת ישראל הודיעו במפתיע על "מחלה" וגרמו להשבתת תנועת הרכבת ולפגיעה בציבור הנוסעים. "צעד ארגוני פראי", אמרו בהנהלת הרכבת

פורסם בתאריך: 12.4.19 09:07

     

8 מנהלי תנועה תנועה בפיקוד הרכבות הארצית הודיעו בהפתעה כי הם חולים ו-9 אחרים לא עונים לטלפון. כך נראית שביתה יזומה של עובדי רכבת ישראל ובכך הם הביאו להשבתה מלאה של הרכבות ברחבי הארץ.

המודעה בתחנת הרכבת באשקלון. צילום: דוברות הרכבת

המודעה בתחנת הרכבת באשקלון. צילום: דוברות הרכבת

מהנהלת רכבת ישראל מסרו: "בשעות האחרונות, בצעד ארגוני פראי ובלתי חוקי, הודיעו 8 פקדים (מנהלי תנועה בפיקוד הרכבות הארצי) על מחלה. נסיקה של מאות אחוזים במספר הודעות המחלה ביחס לימים כתיקונם. מדובר על קרוב למחצית ממצבת הפקדים שעומדת על 21. ארבעה פקדים סיימו זה עתה משמרת שהחלה בשעה 22:00 אמש והוארכה בשעתיים נוספות, ואינם יכולים להמשיך בעבודה על פי נוהל הבטיחות. שאר 9 הפקדים מסרבים בשלב זה לענות לטלפונים המבקשים להקפיצם למשמרת. בשל כך, ומסיבות בטיחותיות אשר אינן מאפשרות הפעלת תנועת הרכבות עם פחות מ-4 פקדים במשמרת, נאלצת הנהלת הרכבת לעצור את תנועת הרכבות ברחבי הארץ, בהתאם לנהלי הבטיחות, עד לעצירה מוחלטת וזאת עד להודעה חדשה".

מרכז השליטה של הרכבת. צילום: דוברות הרכבת

מרכז השליטה של הרכבת. צילום: דוברות הרכבת

עוד אמרו בהנהלת רכבת ישראל כי "מדובר על פגיעה קשה של ועד העובדים בראשות גילה אדרעי בציבור הנוסעים בימי שישי, לצד החיילים הרבים אשר עושים שימוש ברכבות".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר