אדי וליאור ישראל בסלפי עם גלאם. צילום: אדי ישראל

אחרי 17 שנים: ליאור ישראל התקבל לעבודה בעיריית אשקלון

רגע מרגש נרשם היום בלשכת ראש העירייה בפועל, כאשר ליאור ישראל, בחור בעל מוגבלות הפך להיות עובד עיריית אשקלון, אחרי 17 שנים כעובד קבלן

פורסם בתאריך: 23.7.17 15:28

     

במשך שנים ארוכות היה ליאור ישראל, תושב אשקלון ובעל מוגבלות, עובד בגינון של העירייה אך לא כעובד מן המניין אלא כעובד חברת 'המשקם'. היה לו חלום אחד – להיות עובד עיריית אשקלון והיום הוא הגשים אותו.

אנשי ההסתדרות, ועד העובדים, בכירי העירייה ומשפחת ישראל

"הגשימו לליאור את החלום להיות עובד עירייה מן המניין", כתב אחיו הצלם, אדי ישראל. "ראש העיר דאג להתקשר אליי בשבוע שעבר במהלך טיול באיטליה ומעדכן: 'אחיך ליאור עובד עירייה! רציתי שתדע ראשון הכל חתום סגור מוסכם, תחזור ניתן לו את הכבוד הראוי ונרים כוסית יחד אצלי באופן מסודר'. אז הבוקר המשפחה התכנסה בלשכתו של תומר גלאם המדהים עם יו"ר ועד העובדים יו"ר ההסתדרות רמי גואטה, מנכ"ל העירייה ועוד מכובדים ובמילים מרגשות ליאור התבשר שהוא עובד עירייה עם כל הזכויות שמגיעות לו ומה שתמיד רצה לקבל עם כולם את המתנות בחגים (לא שחסר לו אבל תחושת שייכות) והטיולים המשותפים של העובדים".

ליאור ישראל וגלאם

אדי ציין עוד כי זה לא היה פשוט: "חמישה ראשי ערים הוא החליף שאמרו יהיה בסדר הבטיחו הבטחות והמשיכו הלאה", כתב אחיו, הצלם אדי ישראל, "17 שנות עבודה מסורות בעיריית אשקלון במחלקת הגינון, לא אוכל לא שותה לא לוקח הפסקות נותן את הנשמה לא מתפנק בגשם בשמש הקופחת ותמיד הכל בחיוך מתייצב בזמן לא מחסיר שעה. בא מאהבה אמיתית מוכר מאוד בעיר מחובר לכולם אהוב על מכריו ויותר. ואבא יהודה ישראל, אחד עקשן שלא ויתר על עתיד הבן שלו שסובל ממוגבלות כדי להבטיח לו תנאים וכל המשתמע מכך והיום בזכות ראש עירייה רגיש חברותי שרק נכנס לתפקיד מכורח המציאות שבא לעבוד לשנות בדרך הכי טובה שיש".

אדי הוסיף כי הייתה התרגשות רבה לשכת ראש העירייה בפועל, תומר גלאם: "ים של התרגשות דמעות וצמרמורת נרשמה בלשכה הבוקר הזה שלא ישכח לעוד שנים. אין ספק היום נקבע דבר בעיריית אשקלון. היום נעשתה היסטוריה חסרת תקדים בהכרה כי מי שעובד מסור נותן את הנשמה לא מתלונן לא מבקש הטבות הקלות גם אם הוא מוגבל הוא ייקלט ככל העובדים הרגילים עם אותם הזכויות. אדוני ראש העיר תומר גלאם אני מעריץ אותך על כך ואני בטוח שלא רק אני אלא עוד הרבה יבינו בקרוב כמה אנושיות רגש ותשוקה לשנות באמת יש לך בעיר אשקלון. את הקול של ליאור ומשפחת ישראל כולה קנית בכבוד וברגש מהלב. פשוט תודה. ואתה ליאורי הנסיך… עלה והצלח אח אהוב ומיוחד".

גלאם עצמו כתב בפייסבוק: "קלטנו היום לעבודה בעירייה את ליאור ישראל, שהיה עובד חברת 'המשקם' משך 17 שנים, עובד מסור ומקצועי שזוכה להערכה רבה מצד מעסיקיו לאורך השנים. חלומו של ליאור היה להיקלט לעבודה בעיריית אשקלון כעובד מן המניין, היום יכולנו לבשר לו שהוא הופך להיות חלק ממשפחת עובדי עיריית אשקלון. שיהיה לו בהצלחה".

יו"ר ההסתדרות במרחב אשקלון, רמי גואטה בירך על כך ואמר: "מהלך מבורך זה הינו תוצאה של שיתוף פעולה ביני ומזכיר האיגוד המקצועי עו"ד אלרואי צמח לבין ראש העיר תומר גלאם, מנכ"ל העירייה חיים סופר, מנהלת משאבי אנוש מלכה גרשון ויו"ר ועד העובדים ארמו וקנין. אני רוצה להודות על שיתוף הפעולה הפורה כאשר המטרה היתה ברורה לכולם. ליאור עובד מסור מזה שנים רבות במסגרת שורות העירייה וכעת הושלם התהליך שהחל בעבר. צעד זה מצטרף למהות של קליטת עובדים עם מוגבלויות במסגרת השירות הציבורי לטובת קידום עובדים אלו והחברה כולה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר