החניון המסתורי. צילום: דוד לוי
הכניסה אסורה לתושבי העיר. צילום: דוד לוי

החניון המסתורי של אשקלון

באחד האזורים הצפופים ביותר באשקלון, ישנו חניון עירוני רחב ידיים, אך תושבי העיר אינם מורשים לחנות בו. בעירייה סרבו, בשל "טעמים ביטחוניים", לפרט מי עושה שימוש בחניון הממוקם על שטח ציבורי

פורסם בתאריך: 11.5.17 12:30

     

את מצוקת החנייה בעיר אשקלון, אין תושב שלא מכיר, גם את התוספת של החנייה בתשלום, כולם מכירים. מה שלא ידוע זה שבלב אחד האזורים הצפופים בעיר, ישנו חניון לא קטן, בו חונות עשרות מכוניות והוא נמצא מעבר לשער ברזל כבד, אשר הכניסה אליו היא לגורמים עלומים בלבד.

החניון המסתורי. צילום: דוד לוי

מי חונה שם? צילום: דוד לוי

 

החניון הזה נסלל, ככל הנראה לפני כשנה, בשטח מתוחם בו אמור לקום בניין העירייה החדש. השטח הזה נמצא בלב המשולש שבין היכל התרבות, הספרייה העירונית ושכונת הסיטי. במקום החלו עבודות להקמת הבניין עוד בתקופתו של ראש העירייה הקודם בני וקנין, אלא שעם חילופי השלטון נעצרו העבודות ואיתמר שמעוני הורה על שינוי בתוכניות הבניין והמתחם כולו.

בינתיים, במשך זמן רב עמד המקום כשהוא שומם ומתוחם בגדר לבנה. כל זה נמשך עד שבמקום נסלל החניון הזה ומאז המכוניות חונות בו. "אני לא מבין את ההיגיון בזה, באמצע האזור הכי צפוף בעיר, יש חניון ואנחנו לא יכולים לחנות בו. למה? מי משתמש בחניון הזה?", תהה תושב העיר.

התמיהה רבה יותר, לאור העובדה שמסביב למתחם ישנן מאות חניות שהן בתשלום, לאורך רחוב הגבורה, ממול קניון גירון וברחבת יד לבנים.

פנינו לעיריית אשקלון כדי לקבל תשובה בנוגע לחניון ומדוע נמנע מתושבי העיר לעשות בו שימוש ובעירייה סירבו לפרט מי חונה במקום וזאת בנימוקים ביטחוניים, "מטעמים ביטחוניים אנו מנועים מלפרט. רק נציין כי, לא העירייה ולא החברה הכלכלית עושות שימוש במתחם", נמסר מהעירייה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר