השר כחלון ותומר גלאם באשקלון
השר כחלון ותומר גלאם באשקלון

שר האוצר באשקלון: אפעל להענקת אזור עדיפות לאומית א' לעיר

שר האוצר ביקר באשקלון ודיבר על ההבטחה הכי גדולה שתושבי אשקלון מצפים לה - אזור עדיפות לאומית א' ואמר כי יפעל לקדם זאת לאחר הבחירות

פורסם בתאריך: 3.4.19 10:51

     

שר האוצר, משה כחלון ביקר אתמול בעיר אשקלון ובין היתר נפגש עם ראש העירייה, תומר גלאם. בפגישה שוחחו השניים על קידום העיר אשקלון בעתיד ועל הכוונה של שר האוצר להעניק לאשקלון אזור עדיפות לאומית א'.

הגדרה של עיר כאזור עדיפות לאומית א' פירושה הקלה משמעותית במסים לתושבי העיר, הטבות והקלות במס לחברות ומפעלים המעתיקים את פעילותם לעיר בנוסף למענקי עידוד.


קבוצת ה-WhatsApp של "כאן דרום"

רק חדשות ועדכונים, בלי דיבורים ובלי חפירות. הקליקו להצטרפות: https://bit.ly/2K7kMOD


"אני מלווה את העיר אשקלון בשנים האחרונות ובמיוחד בשנתיים האחרונות, כשתומר מכהן כראש העיר", מסר כחלון לאחר הפגישה. "קידמנו יפה את העיר, אם זה בתחבורה עם האצת העבודות על היציאה הצפונית החדשה מהעיר, תקציבי עתק לטובת שיקום שכונות ותקציבים לטובת שיפור התשתיות בשכונות. אבל, הדבר המרכזי שיכול להזניק את העיר אשקלון שנות דור קדימה זה נושא אזור עדיפות לאומית ומיד לאחר הבחירות נעבוד ונקדם את זה. זה גם הוגן, גם צודק וגם נכון. מדובר בעיר שמאוד קרובה לגבול וזה לא ייתכן שבגלל כמה עשרות מטרים היא תוחרג מההטבות המיועדות לה. אני, כשר האוצר הבא של מדינת ישראל, בע"ה, אפעל יחד עם תומר כדי לתקן את העיוות הזה".

צפו בדבריו של השר כחלון:

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר