ממתינים לעוד לקוחות מרוצים. מסוף רמז. צילום: אלירם משה

כנסו והשפיעו: סקר התחבורה הציבורית של אשקלון יצא לדרך

הסקר נועד למפות את צרכי התושבים בסוגיית התחבורה הציבורית בעיר; נתוני הסקר יאפשרו לזהות מגמות בשימוש בתחבורה הציבורית על מנת לספק שירות יעיל לתושבי העיר

פורסם בתאריך: 20.3.19 11:23

     

משתמשים בתחבורה הציבורית באשקלון? יש לכם כעת הזדמנות להשפיע על איך תיראה בעתיד התחבורה הציבורית באשקלון. בעיקר בתחום האוטובוסים.

תחבורה ציבורית באשקלון. אילוסטרציה: אלירם משה

במנהל ההנדסה בעיריית אשקלון החליט לצאת ולבדוק בקרב הציבור עד כמה הם מרוצים או לא מרוצים מהתחבורה הציבורית העיקרית בתוך העיר, האוטובוסים.
לשם כך, העלתה העירייה שאלון דיגיטלי שניתן להגיע דרכו באמצעות אתר העירייה וגם כאן ובו מספר שאלות הנוגעות להרגלי הצריכה של הציבור באשקלון בתחום התחבורה הציבורית.

אוטובוס דן בדרום. צילום: דוברות העירייה

אוטובוס דן בדרום. צילום: דוברות העירייה

"העיר גדלה באופן משמעותי ואנחנו חייבים לחשוב מחוץ לקופסה כיצד לשפר ולייעל את התחבורה הציבורית בעיר כדי שתיתן מענה לכל תושב, בכל שכונה בעיר ובתדירות יותר גדולה" מסר השבוע ראש העירייה, תומר גלאם והוסיף "שיתוף הציבור בסוגייה הזאת הכרחי ביותר, גם בשביל הגורמים המקצועיים בעירייה וגם עבורם, ואני קורא מכאן לתושבים להשתתף בסקר ולהשפיע בנושא".

 

בעירייה סבורים כי ערוץ תקשורת זה עם התושבים, שהם הצרכנים הראשיים של התחבורה הציבורית, הוא היעיל ביותר לתוצאות אפקטיביות. נתוני הסקר יעברו עיבוד וניתוח ויאפשרו לזהות מגמות ודפוסים בשימוש בתחבורה הציבורית על מנת לספק בסופו של דבר שירות יעיל ונוח לתושבי העיר.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




עד כה השתתפו מאות מתושבי העיר בסקר ובעירייה מצפים לתושבים רבים נוספים להשתתף בסקר חשוב זה. על שאלות הסקר ניתן לענות באתר העירייה או ישירות בקישור: https://bit.ly/2J4tht8

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר