תאונה בצומת חוצות. צילום UAP
בקרוב רמזור. תאונה לפני כשבועיים. צילום: UAP

בעקבות הפרסום ב'כאן דרום': העירייה תציב רמזור בצומת קניון חוצות

בצומת החדש ליד קניון חוצות באשקלון, התרחשו תאונות רבות. השבוע אירעו שם שלוש תאונות ביום אחד. התופעה נחשפה ב'כאן דרום' וראש העירייה בפועל, תומר גלאם, הורה על הצבת רמזור בצומת

פורסם בתאריך: 11.5.17 12:11

     

תושבים רבים נכנסים בחשש לצומת הזה שנפתח לתנועה רק לפני מספר חודשים, המהירות שבה רכבים נכנסים לצומת לעומת האיטיות של הרכבים שפונים בצומת או יוצאים מהחניון, מרתיע רבים. לפני שבועיים אירעו בו שתי תאונות ביום אחד והשבוע אירעו שלוש תאונות ביום אחד.

בחודש ינואר השנה, כתבנו בהרחבה על התופעה הזו ועל כך שתוך זמן קצר אירוע תאונות רבות בצומת הזה, "זה צומת מאוד מבלבל, אתה לא יודע למי זכות הקדימה שם", אמר לנו אילן כהן, מנהל התחבורה של חברת 'הסעות המאירי'. "נהגים נוסעים שם מהר כאילו מדובר בכביש מהיר, כאשר בכביש כזה צריך לנסוע באיטיות כמו בתוך חניה. אתה גם לא יודע של מי זכות הקדימה".

עוזי עזרן, קב"ט קניון חוצות. צילום: UAP

עזרן: "אני מקווה שזה יפתור את הבעיה". צילום: UAP

מי שנוהג לצאת ולסייע למעורבים בתאונות, הוא קב"ט קניון חוצות הסמוך, עוזי עזרן שהעלה חשש כי רק לאחר שיתרחש אסון, יעשו משהו עם הצומת הזה.

ראש עיריית אשקלון בפועל, תומר גלאם. צילום: אורי קריספין

"אני ער לפניות התושבים". גלאם. צילום: אורי קריספין

 

השבוע, לאחר פרסומים נוספים בדף הפייסבוק של 'כאן דרום', הודיע ראש העירייה בפועל, תומר גלאם כי יציב רמזור במקום, "אני ער לפניות התושבים ולמספר מקרי תאונות הדרכים שאירעו בצומת החדש שהוקם בסמוך לקניון 'חוצות' בעיר, בין הרחובות 'כצנלסון' ו'הנח"ל'", מסר גלאם. "לאחר בחינה של הדברים הוחלט כי יוקם בצומת רמזור חדש שיחובר לרמזור הסמוך בצומת הרחובות 'בן גוריון' ו'הנח"ל'. התוכנית נמצאת בשלבי תכנון ותושלם בתוך מספר חודשים. עד אז, נציב במקום תמרור המורה על איסור פנייה שמאלה מחניית הקניון. אני מאמין ששתי הפעולות הללו יסדירו את התנועה בצומת ויביאו לצמצום משמעותי של מספר התאונות במקום".

הכתבה מתאריך: 20.01.17

הפרסום ב'כאן דרום': 20.01.17

 

עזרן הגיב על כך בשביעות רצון: "אני שמח על כך שיש מחשבה לשים רמזור ואני מקווה שזה יפתור את הבעיה של התאונות בצומת כי כאשר מתרחשת תאונה זה סוגר את הצומת ונגרמים נזקים לאנשים ולרכוש ובמקום להתעסק בעבודה של הקניון אני עסוק בכיוון התנועה וטיפול בפצועים עד שמגיעים כוחות ביטחון".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר