המשכו הדרומי של רחוב חיל הים. צילום: אלירם משה

בשורה: החלו העבודות להקמת כביש עוקף עתיקות

לא רק יציאה צפונית: בעוד כשמונה חודשים יזכו התושבים לעוד כביש חדש שיפתח לרווחתם ושהפעם צפוי להפחית מעומסי התנועה בפרט בתוך שכונת שמשון

פורסם בתאריך: 14.3.19 14:03

     

בעוד בצפון העיר כבר ניתן לראות את קטע ההכנות לסלילת הכביש הראשון של כביש היציאה הצפונית שאך לפני שנה כתבנו כאן על תחילת העבודות להקמתו ובימים אלה, במערבה של העיר, החלו עבודות להקמתו של כביש משמעותי נוסף שעשוי להקל על עומסי התנועה במיוחד בתוככי שכונת שמשון.

הטרקטורים הגיעו השבוע לרחוב חיל הים והחלו לישר את השטח שבו יסלל הכביש בשיהיה בעל שני הנתיבים לכל כיוון. התוכניות להקמת הכביש כבר מונחות שנים רבות בוועדות לתכנון.

היה מי שטען כי סלילת הכביש תפגע בשמורה הטבע שקיימת מדרום לתוואי הכביש אך לאחר שנים עברה העירייה את כל מוסדות התכנון והוציאה את הפרוייקט לביצוע.

 

מיקומו של הכביש עשוי לאפשר בעתיד תכנון וביצוע של כניסה ויציאה חדשים מהפארק הלאומי, באם תתקבל החלטה על כך.

הכביש המתוכנן ארוך כ-2.5 קילומטרים. לבד מאספלט כולל הפרוייקט: פיתוח, גינון, שבילי אופנים, תאורה הסדרת ניקוז והטמנת קו גז חדש שיזין את המרכז הרפואי ברזילי.

בתוך כך, במהלך השנה צפויות להתחיל עבודות להרחבה וחידוש המשכו של הכביש, שד' אליעזר בן יהודה דרומה עד ליציאה הדרומית הישנה של אשקלון שתהפוך אותה למהירה יותר ונוחה יותר.

התכנון הוא שבתוך 8 חודשים יסתיימו העבודות והכביש יפתח לרווחת תושבי העיר.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר