ויקטוריה ברנגל. מהנדסת העיר
ויקטוריה ברנגל. מהנדסת העיר

מי נהג בשכרות ברכבה של מהנדסת העיר?

משטרת ישראל החרימה את רכבה של מהנדסת העיר לאחר שצעיר שנהג ברכב נתפס כשהוא נוהג בשכרות. איך הרכב הגיע אליו? בתה המהנדסת אפשרה לו לנהוג ברכב של אמה. "ננקוט הליכים משמעתיים", אמרו בעירייה

פורסם בתאריך: 15.2.19 11:09

     

רכבה של מהנדסת העיר, ויקטוריה ברנגל, הוחרם ב-19 לינואר ונאסר לשימוש על ידי משטרת ישראל זאת לאחר שצעיר נהג בו בשכרות ונרשם לו דו"ח תנועה על כך. כידוע, למשטרה ישנה סמכות, בעבירות מסוימות, להחרים רכב ולאסור את השימוש בו וכך קרה במקרה הזה. המקרה פורסם לראשונה ב"ידיעות אשקלון".

קצין הבטיחות של עיריית אשקלון, אברהם חבושה, פנה אל בית המשפט לתעבורה בבאר שבע על מנת לבטל את צו איסור השימוש שניתן על ידי המשטרה. מהמסמכים שהוגשו לבית המשפט עולה כי מדובר ברכב שהושכר על ידי העירייה מחברת שלמה סיקסט.

צילום: דוברות המשטרה

כישלון בבדיקת שכרות. צילום: דוברות המשטרה

את הרכב קיבלה ברנגל לאחר שנבחרה לתפקיד והוא משמש אותה להגיע ממקום מגוריה בערד לעבודתה באשקלון "וכי בעת שהיתה בחו"ל, איפשרה בתה לידיד שלה לנהוג ברכב בעת בילוי בסוף שבוע, תוך שבתור 'נהג התורן' הזהירה אותו כי אסור לו לשתות", הסביר חבושה לבית משפט והוסיף: "כי לא ידעו כי המחזיקה ברכב בכלל נמצאת בחו"ל, אסור היה לתת למשהו אחר לנהוג ברכב וכי בכוונת העירייה לנקוט הליכים משמעתיים בנדון".

השופט דוד לנדסמן קבע כי במצב עניינים זה, "ניתן לומר כי לא קיים כל קשר בין עיריית אשקלון בתור שוכרת הרכב ובין אותו נהג שנתפס נוהג בשיכרות".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




בהמשך לכך החליט השופט כי הרכב ישוחרר ממגרש האחסון "בתנאי שהרכב לא יימסר לשימושה של גב' ויקטוריה ברנגל וכי יילקח מהמגרש רק ע"י נהג אחר המורשה לכך מטעם עיריית אשקלון" כתב השופט והורה על ביטול צו איסור השימוש, "בתנאי שבמשך יתרת תקופת איסור השימוש לא יימסר הרכב לשימושה של גב' ויקטוריה ברנגל וכי הרכב משוחרר ממגרש האחסון ע"י נהג אחר המורשה לכך מטעם עיריית אשקלון. בכפוף לתשלום דמי האחסון ורישיונות הרכב יוחזרו ע"י המשטרה לנציג עיריית אשקלון".

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר