גוזרים את הסרט. ריקי שי וחבר הכנסת חיים כהן

יש עתיד: ריקי שי פתחה את מטה הבחירות באשקלון

חברת המועצה לשעבר חברה ליש עתיד וכעת יש לה פרוייקט פוליטי חדש במקום עו"ד אבי עייש

פורסם בתאריך: 13.2.19 21:54

     

יש חיים אחרי הפוליטיקה המקומית. חברת המועצה לשעבר ריקי שי פתחה אמש את מטה הבחירות של תנועת 'יש עתיד' באשקלון. את הטקס כיבד שר הרווחה לשעבר מאיר כהן והשתתפו בו עשרות משתתפים תומכי התנועה.

בעבר היה זה עו"ד אבי עייש שעמד בראש המטה האשקלוני של יש עתיד וכעת עובר התפקיד לשותפתו לקמפיין האחרון בזירה המקומית.

ריקי שי וחיים כהן עם התומכים באשקלון בפתיחת המטה

"אני מאמינה בערכים של מפלגת 'יש עתיד'. במסגרת תפקידי אפעל לחזק את המפלגה במיוחד בנושא חיזוק מעמד הנשים, העסקים בקטנים והקשר עם הקהילה ההודית שתתמוך ביש עתיד. כשיש עתיד פנו אליי הדבר הראשון שהלכתי ללמוד הוא על העשייה שלהם למען האנשים, כמי שמאמינה במעשים ולא בדיבורים והבטחות גיליתי נבחרת מנצחת הן בערכים שבה היא דוגלת והן בפעילויות שלה למען הציבור" אמרה שי והוסיפה "יש עתיד ובראשה יאיר לפיד הציבו את החובה המוסרית לעשיית תיקון היסטורי, תקציבי ובירוקרטי לניצולי השואה. הפעולה הראשונה שנקט לפיד בתפקידו כשר האוצר. בנו 400 מעונות יום ל30 אלף פעוטות, פתחו את בתי הספר של החופש הגדול לילדים בכיתות א-ב, הוסיפו 1200 סייעות לגני הילדים, הפחיתו את מחירי החשמל, בית חולים ברזילי באשקלון שופץ ונראה היום טוב יותר מתמיד. אני חייבת לציין, שזוהי המפלגה מהבודדות עם מצע ברור, אמיתי וערכי בכל הנושאים החשובים לנו החל מבריאות, קידום מעמד האישה שכל כך חשוב לי, העסקים הקטנים וכלה בנושאי דת ומדינה, לחופש ,שויון וביטחון" .

כאמור גם חבר הכנסת מאיר כהן שכיהן בעבר כשר הרווחה השתתף בטקס. "אני רוצה להזכיר את אבי עייש שהיה מועמד לראשות העיר, אדם ראוי וישר שלדעתי אשקלון פיספסה. אני מברך את ד"ר ריקי שי, אין לי ספק שהיא דמות ראויה להוביל את מטה יש עתיד באשקלון שעבורנו היא עיר אסטרטגית וחשובה" מסר כהן והוסיף "נדאג להשוות את הטבות המס באשקלון לאלו שבעוטף ונחזק את העיר שלדעתי נמצאת בחזית קו העימות מול הגזרה הדרומית".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר