גם המורים לומדים. צילום: תומר שונם הלוי

העירייה העניקה מלגות ל-62 מורים

המלגות שחולקו הסתכמו ב-93 אלף שקל – פי שניים מהסכום שחולק אשתקד. ראש העיר בפועל, תומר גלאם: "נמשיך להקצות תקציבים על מנת לעודד מורים לרכוש השכלה גבוהה"

פורסם בתאריך: 18.7.17 11:32

     

השבוע נערך טקס חלוקת מלגות ל-62 מורים, סטודנטים לתואר שני, העובדים במוסדות החינוך באשקלון, שקיבלו כל אחד מהם מלגת לימודים מטעם עיריית אשקלון בגובה 1,500 שקלים ובהיקף כולל של 93,000 שקלים.
"אני שמח שעלה בידנו גם השנה לחלק כמות משמעותית של מלגות למורים. מעבר לסיוע שמקבלים המורים, יש לנושא הזה ערך מוסף בקרב התלמידים שלנו שייהנו ממורים בעלי השכלה אקדמאית גבוהה וממערכת חינוך עירונית מתפתחת ומתקדמת" אמר ראש העיר, תומר גלאם בטקס "אני רוצה להודות למשנה לראש העיר, בוריס מנור, על היוזמה החשובה הזאת. אין לי ספק שהמלגות שחילקנו יסייעו למורים להרחיב את השכלתם, לרווחת עתיד ילדינו".

גלאם, מנור בטקס. צילום: תומר שונם הלוי

חלוקת המלגות למורים מתקיימת באשקלון זו השנה השלישית ברציפות ובהיקף גדול יותר מבעבר. מדובר ביוזמה ראשונה מסוגה בארץ במסגרתה רשות מקומית מעניקה מלגות למורים מטעמה. על המורים הזכאים, חברי ארגון והסתדרות המורים, שעמדו בקריטריונים שהם, בין היתר, היותם מורים פעילים בבתי הספר באשקלון, תושבי העיר ושלומדים לתואר שני בלבד במערכת שעות מלאה.
המשנה לראש העיר, בוריס מנור: "אני שמח שאנחנו מובילים שוב את העידוד למצוינות ותומכים בעובדי ההוראה. הלימודים לתארים אקדמאיים, מעלים את רמת ההשכלה והדרגה האקדמאית של המורים וזה בסופו של דבר מפרה את העשייה החינוכית בבתי הספר ומשפר את תהליך ההוראה. אני שמח שעיריית אשקלון וראש העיר תומר גלאם, שמו את נושא החינוך בראש סדר העדיפויות".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר