שר האוצר משה כחלון. צילום: יח"צ
שר האוצר משה כחלון. צילום: יח"צ

הערב: "כולנו" משיקה באשקלון את קמפיין הבחירות הארצי שלה

שר האוצר משה כחלון, שר הכלכלה וחברת הכנסת יפעת שאשא ביטון ישיקו הערב את קמפיין בחירות 2019 של מפלגת כולנו באולמי המלך שלמה. שר האוצר יתייחס לדברים שעל סדר היום בהיבטים הפוליטיים, מפלגות חדשות ותיקי החקירה המדוברים

פורסם בתאריך: 30.1.19 15:00

     

יממה לאחר שהרמטכ"ל לשעבר בני גנץ השיק את קמפיין הבחירות שלו בנאום שגרר תגובות מימין ומשמאל, מגיעה לאשקלון צמרת מפלגת 'כולנו' בכדי להשיק את קמפיין הבחירות שלה. הסלוגן שנבחר לקמפיין, לפחות בראשיתו, הוא  "כחלון, היחיד שאכפת לו".

מאות פעילי המפלגה בעיר אשקלון יגיעו הערב לאולמי המלך שלמה בשכונת מגדל ויריעו למובילי המפלגה. בנאום המרכזי, הראשון של הבחירות צפוי שר האוצר להתייחס לענייני היום בהיבטים הפוליטים, למפלגות החדשות ולתיקי החקירה המדוברים.

גלאם עם השרים משה כחלון ואלי כהן. צילום: קרן אור

גלאם עם השרים משה כחלון ואלי כהן. צילום: קרן אור

החיבור של 'כולנו' לאשקלון התהדק לאחרונה עם תמיכתה הגלויה של המפלגה וראשיה במועמד תומר גלאם לבחירות לראשות העיר. גלאם ניצח את הבחירות וחב את תודתו לשר האוצר שפעל למען העיר. אחד הפרוייקטים החשובים לכלכלת אשקלון שמוערבותו של כחלון בולטת בו הוא פרויקט היציאה הצפונית שהיה על המדף במשך שנים וזכה לתקצוב ממשרד האוצר לאחר שגלאם נכנס לתפקידו באמצע הקדנציה הקודמת.

גלאם וכחלון. צילום: משרד האוצר

השרים כחלון וכהן ביקרו באשקלון כמה וכמה פעמים במהלך קמפיין הבחירות של גלאם. גם המועמד לראשות המועצה האזורית חוף אשקלון, דודי סעדה קיבל את תמיכת 'כולנו' בבחירות לראשות המועצה, על אף שבסופו של דבר הפסיד אותן בסיבוב השני.

כחלון השתתף בצהריים בטקס הנחת אבן הפינה לשכונת פארק לכיש באשדוד בה מתוכננות להיבנות כ-3000 יחידות דיור במסגרת הסכם הגג כשכולן הן בשיטת 'מחיר למשתכן'.

כחלון היום בהנחת אבן הפינה לשכונה חדשה באשדוד.

מפלגת כולנו יוצאת הערב לקמפיין בחירות כשברקע מעכירים הסקרים השונים את האווירה ומנבאים לה קריסה קשה לעומת 10 המדנטים להם זכתבה בבחירות האחרונות. במהלך הקדנציה סבלה המפלגה מחוסר יציבות כשהשרים גלנט וגבאי התפטרו וחברו למפלגות אחרות.

 

תכנית הדגל של כחלון 'מחיר למשתכן' שאמורה להוזיל את מחירי הדיור בישראל עדיין לא השיגה את מטרתה וחדשות לבקרים נשמעות טענות על כשלונה של התכנית כשמנגד כחלון מתהדר בהצלחתה לכאורה מעל כל במה.

כחלון בהנחת אבן הפינה לשכונת נחל לכיש היום באשדוד

להשקה הערב יגיעו כל חברי הכנסת והשרים של המפלגה. "מפלגת כולנו פעלה לאורך הקדנציה למען כלל האזרחים מתוך אמונה כי אין הבדל בין אזרח לאזרח וכי הם פעלו בשיטת עיוורון צבעים- חילונים ודתיים, צעירים ומבוגרים, עולים ונוער" נמסר היום מהמפלגה לקראת האירוע באשקלון.

תחילת הכנס בשעה 19:00 באחוזת המלך שלמה בעיר אשקלון.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר