עבודות בכיכר בכביש. דוברות העירייה

העירייה: ההשקעה שלנו בכבישים תרמה לירידה בתאונות הדרכים

הנתונים מראים ירידה בכמות התאונות והפצועים ב-2018 ביחס ל-2017. ורק הבוקר ארעו ברחבי העיר כארבע תאונות דרכים

פורסם בתאריך: 23.1.19 12:16

     

בעיריית אשקלון אהבו השבוע את הנתונים שפרסמה הרשות הלאומית לבטיחות בדרכים ומשטרת ישראל. מהנתונים עולה כי בשנת 2018 חלה ירידה במספר תאונות הדרכים והנפגעים בהן באשקלון ביחס לשנת 2017.

למשל ב-2018 אירעו ברחבי העיר 131 תאונות לעומת 170 בשנה שלפניה. גם מספר הנפגעים ירד: מ-290 ל-220.

תאונת דרכים ברחוב בר כוכבא. צילום: אלירם משה

ירידה נרשמה גם במספר הילדים והקשישים שנפגעו בתאונות דרכים:  18 ילדים מתוך 220 נפגעים לעומת 36 בשנת 2017 ו- 27 קשישים מתוך 220 נפגעים לעומת 39.  גם מספר הולכי הרגל שנפגעו ירד מ-50 ל-43.

"אלו נתונים מעודדים המצביעים על כך שפעילויות ההסברה והתשתיות שאנחנו מבצעים, עושים את שלהם" מסר השבוע ראש העירייה, תומר גלאם נוכח הנתונים ורמז להשקעה הרבה של העירייה בהקמת כיכרות, חידוש צמתים ויצירת שבילים לאופנים ולהולכי רגל במקביל לכבישים.  "נמשיך לפעול למען שיפור בטיחותם של תושבי העיר במטרה לצמצם ולמנוע ככך הניתן את מספר הנפגעים ותאונות הדרכים בעיר" הוסיף גלאם.

רכב שהתהפך וחסם את הכביש. צילום: אלירם משה

מעיריית אשקלון נמסר כי המטה העירוני לבטיחות בדרכים ממשיך לפעול להעלאת המודעות לבטיחות בדרכים בכל שכבות הגיל.

במהלך החודש האחרון החלה פעילות נרחבת בקרב האזרחים הוותיקים כהולכי רגל וכנהגים באמצעות פעולות שונות בתחום ההסברה, החינוך וההכשרה.

אוכלוסיית הולכי הרגל הפגיעה ביותר. גמלאי אשקלון לומדים זהירות בדרכים. צילום: דוברות העירייה

במסגרת זו, מקיים מטה הבטיחות סדנאות במועדונים ובמרכזים הקהילתיים במטרה לחדד בפני האזרחים הוותיקים את חוקי התנועה, להנחות אותם להתנהלות נכונה בכביש תוך התייחסות למגבלות הגיל ולהעניק להם כלים להתמודד במרחב התנועה המשתנה.

בתוך כך, ניתן לציין כי רק היום, היום שבו התייחס ראש העיר לנתונים שבהן דווח על ירידה בכמות התאונות והנפגעים ארעו בשעות הראשונות של הבוקר כארבע תאונות דרכים ברחבי העיר.

בראשונה שבהן סמוך לשעה 6:00 בבוקר ביציאה הצפונית של העיר נפצע נהג שהיה לכוד ברכב באורח בינוני. בתאונה אחרת היו מעורבים ארבעה כלי רכב ובעוד שתי תאונות בשד' דוד בן גוריון וברחוב אקסודוס היו נפגעים קל בלבד.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר