מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום: דוברות דואר
מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום: דוברות דואר

דואר ישראל: אשקלון במקום ה-11 בארץ בהזמנת חבילות מחו"ל לנפש

בסיכום שנת 2018 ניתן להבחין שאשקלון ירדה מהמקום ה-9 בארץ. כל תושב מזמין בממוצע יותר מ-9 חבילות בשנה, אפילו יותר מתושבי תל אביב

פורסם בתאריך: 14.1.19 15:36

     

עם ישראל אוהב לרכוש באינטרנט וגם תושבי אשקלון נוטלים חלק בחגיגת הצרכנות הזולה באתרי הסחר האלקטרוני. התחום בכללו ממשיך לשבור שיאים משנה לשנה.

מנתוני חברת דואר ישראל לסיכום שנת 2018 עולה, כי למעלה מ-65 מיליון חבילות נמסרו השנה מחו"ל במשקל כולל של 14,100 טון. בשנת 2017 נמסרו 61 מיליון חבילות עליה של 4 מיליון. מדובר בשינוי מהותי בתמהיל החבילות, שגדלו משמעותית בכ-23% במשקל וכ-7% בכמות הפריטים מול שנה קודמת.

נתוני חבילות מחו"ל לשנת 2018 של דואר ישראל. צילום: דוברות הדואר

נתוני חבילות מחו"ל לשנת 2018 של דואר ישראל. צילום: דוברות הדואר

אם נחפש את המקום של אשקלון בדירוג נמצא אותה במקום ה- 11 בארץ בהזמנת חבילות, הנתון הוא יחסי כמובן לגודל האוכלוסייה עם 1.5 מיליון חבילות כאשר כל תושב אשקלון הזמין מחו"ל 9.6 חבילות בממוצע.

מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום: שמעון מלול

אגב, תל אביב היא העיר שתושביה הזמינו הכי הרבה חבילות עם 5.1 מיליון חבילות. אך ביחס לגודל אוכלוסיה, היא מדורגת במקום ה–12 השנה, כשכל תושב ת"א הזמין השנה 9.53 חבילות בממוצע.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




כדי להתמודד עם עומס החבילות הקימה חברת הדואר אלפי מרכזי מסירה בחנויות ובבתי עסק שונים הפזורים בכל רחבי הארץ. גם באשקלון הוקמו עשרות נקודות כאלה המחולקות לפי אזורים אליהם מגיעים הלקוחות לאחר קבלת הודעת SMS ומקבלים את חבילותיהם.

"עולם הסחר המקוון בישראל עשה קפיצת מדרגה נוספת השנה. הישראלים אימצו את הכלכלה הדיגיטלית ושינו את הרגלי הצריכה שלהם, כאשר הצרכן הישראלי כיום נבון יותר, מתוכנן יותר, משווה מחירים ומחפש את העסקה המשתלמת עבורו" מסר היום מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין והוסיף "לראיה אנו רואים השנה עליה דרמטית במשקל הפריטים המוזמנים מחו"ל, והזמנה של יותר פריטים מנוטרים ופריטי פריים, פריטים גדולים ויקרים יותר, גם אם הגידול בהזמנות מתון יחסית מול שנים קודמות. הקטגוריות המובילות בהזמנות השנה הן ביגוד והנעלה, כלי בית, אביזרים למטבח, אבל גם גאדג'טים ומוצרי אלקטרוניקה ומחשבים, וויטמינים וקוסמטיקה, בהם פערי המחירים עדיין גבוהים מול ישראל".

דני גולדשטיין -מנכ"ל דואר ישראל. צילום: שמעון מלול

הפופולריים: AliExspress ו-eBay

מנתוני דואר ישראל עולה, כי גם בשנת 2018 האתרים אלי אקספרס ואיביי היו אתרי הקניות הפופולריים בקרב הישראלים, אחריהם: אמזון, נקסט, אסוס,Gear Best ואתר הגאדג'טים והאלקטרוניקה הסיני עם הכתובת הישראלית Geek buying.co.il.

עוד עולה כי אלי אקספרס הוא האתר המוביל בהזמנות, כאשר 50% מההזמנות כיום לישראל מתבצעות באמצעותו.

אמזון, נקסט ואסוס הציגו את הקפיצה הגדולה ביותר מבין האתרים המובילים השנה.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר