יובל מוריוסף ז"ל
יובל מוריוסף ז"ל

משפחת מוריוסף לרה"מ: עצור את הזרמת הכספים לרשות הפלסטינית

ההורים דורשים ליישם את החוק להקפאת כספים שהרשות הפלסטינית מעבירה לגורמי טרור. במכתב ששלחו לראש הממשלה נטען כי המחבל ומשפחתו קיבלו מהרשות הפלסטינית כ-477,000 שקלים ועתידים לקבל עוד

פורסם בתאריך: 9.1.19 18:09

     

כמעט חודש חלף מאז הירצחו של החייל האשקלוני יובל מוריוסף בצומת גבעת אסף בחבל בנימין ויום אחד לאחר שהמחבל עאסם ברגותי שביצע את הפיגוע נתפס קוראים הוריו לראש הממשלה בנימין נתניהו ודורשים להפסיק את העברת הכספים לרשות הפלסטינית.

ההורים, מוטי ואילנית שלחו מכתב לראש הממשלה והציגו נתונים שהגיעו לידיהם ומהם עולה כי הרוצח ומשפחתו קיבלו עד כה קרוב לחצי מליון ש"ח בעקבות ביצוע רצח בנם ועתידים לקבל עוד עשרות אלפי ש"ח.

"בתקופת כליאתו הראשונה שילמה הרש"פ למחבל משכורות חודשיות בסכום מצטבר של כ- 477,000 שקלים. ביום שחרור מהכלא, הרש"פ שילמה לו למענק נוסף בסך 6000 דולרים…" כתבו ההורים במכתבם והוסיפו "מתברר שבגין הרצח של יובל, יוסף והתינוק עמיעד ישראל ופציעתם של נוספים, תמשיך הרש"פ לשלם לו משכורת חודשית של לא פחות מ-6,000 שקלים".

 


צילום: רן בוזגלו כרמי, ציונות בנחישות

ההורים דורשים ליישם את ה"חוק להקפאת כספים ששילמה הרשות הפלסטינית בזיקה לטרור" שנחקק רק ביולי האחרון. ההורים דורשים מהממשלה לערוך דו"ח שמסכם את התגמוטל הכספי שהעניקה הרשות בפלסטינית למבצעי פיגועים ולקזז את הסכום מהכספים המועברים אליה מידי שנה.

"אם לא תעשה כן, הלכה למעשה, מדינת ישראל בהנהגתך, תמשיך לאפשר לרש"פ לתגמל את רצח בנינו , חברינו וקירנו".

המכתב שכתבו הורי החייל יובל מוריוסף לנתניהו

בין יוזמי החוק שעבר בקריאה שלישית בכנסת ונכנס לספר החוקים של מדינת ישראל עומד גם חבר הכנסת תושב אשקלון, אבי דיכטר. "הוריו של יובל הי"ד צודקים בדרישתם. הצעת החוק שהעברתי, משיגה בדיוק את שהורי יובל וכולנו רוצים: קיזוז 1.3 מיליארד ש"ח מכספי הרש"פ על בסיס המשכורות ששילמו למחבלים בשנת 2018" מסר הערב דיכטר והוסיף "החוק מחייב את הקבינט לקבל את הדו״ח משר הביטחון על הכספים ששילמה הרשות הפלסטינית בשנת 2018 ואז להורות למשרד האוצר לקצץ את הסכום מידי חודש. כלומר, למעלה מ-100 מיליון ש"ח מידי חודש עד דצמבר 2019. ואז בינואר 2020 לקבל דו"ח חדש ולפעול בהתאם בשנת 2020".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר