לא יעמוד בזה. מוטי ואילנית מוריוסף עם בנם יובל ביום ההשבעה
מוטי ואילנית מוריוסף עם בנם יובל ביום ההשבעה

"לא היה צריך להיתפס חי": אמו של יובל מוריוסף מגיבה ללכידת המחבל

לאחר שהתבשרה כי רוצח בנה נלכד מגיבה אילנית מוריוסף ודורשת להרוס את בית המחבל ומביעה חשש כי המחבל ישוחרר בעוד מספר שנים

פורסם בתאריך: 8.1.19 09:21

     

אילנית מוריוסף, אמו של יובל מוריוסף הגיבה הבוקר ללכידתו של המחבל עאסם ברגותי שרצח את בנה ואמרה כי הבשורה לא כל כך מנחמת אותה כי "במדינה כמו שלנו מאחר שבעוד כמה שנים הוא יכול להשתחרר. הוא הרי כבר היה בכלא והשתחרר אז מה הטעם? מי מבטיח לי שהוא ינמק בכלא? מי מבטיח לי שבכלא רע לו? התנאים בכלא כל כך טובים שכנראה הוא היה מוכן להיתפס חי. התוצאה היא שהוא חי ואנחנו מתים".

יובל מוריוסף ז"ל

יובל מוריוסף ז"ל

הלילה, כך הותר לפרסום נלכד המחבל עאסם ברגותי, המחבל שביצע את פיגוע הירי בטרמפיאדה בגבעת אסף, בו נרצחו החיילים יובל מוריוסף ז"ל ויוסף כהן ז"ל. וכן היה שותף לביצוע פיגוע ירי בטרמפיאדה בעופרה בו נהרג התינוק עמיעד ישראל ז"ל. ברגותי נעצר בבית אחד מסייעניו בכפר אבו שח׳ידם, והיה עסוק בימים האחרונים בהכנות לביצוע פיגועים נוספים.


באותו עניין:


יובל מוריוסף עם בני משפחתו בכותל

יובל מוריוסף עם בני משפחתו בכותל

אילנית מוריוסף תוהה מדוע אחרי שברגותי רצח כבר שלוש קורבנות הוא עדיין חי, "באיזו מדינה מתוקנת זה קורה? אנחנו פונים לראש הממשלה ושר הביטחון: קודם כל להרוס את ביתו. כולל ביתם של כל הסייענים. שיידע כל אחד שרק חושב על טרור, עוסק בטרור, שביתו לא יעמוד עוד. הוא הרי מגיע ממשפחה של מחבלים, ידעו מיהו, ידעו מי המחבל! למה עד עכשיו לא הרסו לו את הבית? שבוע קודם רצח בעפרה את התינוק עמיעד ישראל. הוא לא היה צריך להיתפס חי. הוא לקח חיים אין לו שום זכות להישאר בחיים. הוא כבר ישב בכלא, מה יותר מזה?".

מוריוסף אמרה עוד כי המשפחה קיבלה עדכונים מכוחות הביטחון בנוגע לפעולות ללכוד את המחבל וכי הבוקר קיבלו שיחת טלפון מצה"ל בה התבשרו על לכידתו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




אילנית מוריוסף על קבר בנה יובל. צילום: אילן אסייג

אילנית מוריוסף על קבר בנה יובל. צילום: אילן אסייג

"אנחנו לא נשקוט ולא נוותר עבור הילד הזה ועבור החברים שלו", הוסיפה מוריוסף. "הילד שלי נלחם בטרור, אנחנו נילחם את המלחמה שלו. אנחנו נאסוף את עצמנו, ועל אף כל הכאב והקושי שלנו אנחנו לא נשתוק. יש לנו שתי בנות עם צרכים מיוחדים ועוד בת בשירות לאומי, אנחנו עסוקים מאוד. אבל אנחנו נמצא גם את הזמן בשביל יובל שתמיד מצא את הזמן בשבילנו. לא נשקוט ולא ננוח עד שיידעו שצריך להרוס בתים של מחבלים וסייענים, צריך לתת עונש מוות למחבלים וצריך לגרש מכאן את משפחות המחבלים. כל זאת כדי לשמור על חיינו שלנו. אני שולחת מכאן החלמה מהירה לנתנאל החייל שנפצע באותו הפיגוע".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר