יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי
יו"ר המחנה הציוני, אבי גבאי

"אבי גבאי מתאים להיות ראש הממשלה"

מזכיר סניף מפלגת "העבודה" באשקלון ישראל זיו, נבחר למקום הראשון באשקלון מבין צירי הוועידה של המפלגה, כעת הוא שוקל להתמודד לכנסת בבחירות הקרובות

פורסם בתאריך: 28.12.18 14:42

     

המתפקדים של מפלגת העבודה בחרו ביום שני את צירי הוועידה ה-10. באשקלון נבחרו 31 צירי ועידה, ומזכיר הסניף ישראל זיו נבחר במקום הראשון. “הלכנו על רשימה מוסכמת שתהיה מגוונת ומייצגת את כל הקבוצות וכל החברים בסניף אשקלון”, אומר ישראל זיו.

ישראל זיו

ישראל זיו

זיו מסביר כי הוועידה שאליה נבחר היא בעצם המוסד העליון של המפלגה. “הוועידה קובעת מדיניות ואת האידאולוגיה של המפלגה. כמו כן בוחרת את מזכ״ל המפלגה, יו״ר קק״ל וכן את השרים בממשלה ועוד”.

הוא מוסיף גם כי הוא שוקל להתמודד לכנסת באמצעות השריון למשבצת הדרום, זאת למרות מצבה העגום של מפלגת המחנה הציוני, שמפלגת העבודה היא חלק ממנה, בסקרים, “מזל זה ראשי תיבות של ‘מקום, זמן, להחליט’. בכנסת היוצאת הכנתי הכול להגשת המועמדות, כשהמקום המשוריין היה 30. אחת החברות ביקשה ממני לוותר לטובתה, הסכמתי גם כי היא חברה טובה וגם המקום לא היה ריאלי. ומה קרה? קיבלנו 24 מנדטים ובמהלך הקדנציה פרשו שישה ח”כים, כך שהמקום ה-30 נכנס לכנסת. בפוליטיקה אין בלתי אפשרי”.

האם אבי גבאי מתאים לדעתך להיות ראש הממשלה?
“לדעתי כן”.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר