קו אגד 391 מאשקלון לאילת. צילום: דוברות עיריית אשקלון

היי דרומה: קו אוטובוס חדש מאשקלון לאילת

כבר לא צריך לנסוע לקסטינה ולהתפלל למקום פנוי באוטובוס מתל אביב. קו 391 ייצא במשך כל השנה, מהתחנה המרכזית באשקלון לאילת ויקצר משמעותית את זמן ההגעה לאילת והחזרה ממנה

פורסם בתאריך: 26.12.18 13:51

     

יורדים לאילת? משבוע הבא הדרך בתחבורה הציבורית מאשקלון לאילת ובחזרה תהיה הרבה יותר נוחה. עם פתיחת השנה האזרחית החדשה יחזור לפעול קו אוטובוס חדש, 391, מאשקלון לאילת ובחזרה, במשך כל השנה.

עד כה, הקו פעל במתכונת מצומצמת ורק בחודשי הקיץ בלבד. כדי לנסוע לאילת ביתר חודשי השנה נאלצו תושבי אשקלון לנסוע לצומת קסטינה ומשם להמתין לאוטובוסים שמגיעים מתל אביב או מחיפה ואז גם להתפלל למצוא כסא פנוי, שכן בקווי אילת הכרטיסים נמכרים מראש והמקומות מסומנים ושמורים רק לרוכש כרטיס.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הקו, שכאמור ייצא מאשקלון במשך כל השנה מידי בוקר בשעה 06:50 (בימים ראשון עד חמישי), יהיה קו מקוצר יותר וייסע דרך צומת 'יד מרדכי' ומערבה בכביש 34 לבאר שבע ועוד מערבה בכביש 25 לצומת הערבה ומשם דרומה בכביש הערבה עד אילת. החזרה מאילת תיעשה גם כן באותו מסלול בימים ראשון עד חמישי בשעה 14:00.

תומר גלאם וגיל זילברליכט מאגד. צילום: דוברות עיריית אשקלון

מי שיוכלו ליהנות מהקו הם גם תושבי עוטף עזה כולל הערים שדרות, נתיבות ואופקים שעד עתה נאלצו לנסוע לתחנה המרכזית בבאר שבע ושם להמתין לאוטובוס לאילת.

"אני שמח על שיתוף הפעולה הפורה והמוצלח עם 'אגד', שהוביל לבשורה החשובה הזאת" מסר ראש העירייה, תומר גלאם והוסיף "בכך למעשה אנחנו מקלים משמעותית על תושבי אשקלון ועל החיילים המתגוררים בה, מקצרים להם את זמן ההגעה לאילת ומקטינים עומסי תנועה. אני מאחל לכולם נסיעה נעימה ובטוחה".

אנשי אגד עם תומר גלאם ואיתי סהר. צילום: דוברות העירייה

"בעבר, קו 391 פעל בחודשי הקיץ בלבד והחל מתאריך 1/1 אגד יפעיל את קו 391 בכל יום מימות השנה (למעט ימי שישי, שבת)" מסר היום מנהל אשכול בינעירוני דרום באגד, גיל זילברליכט "בשלב זה ובהתאם להנחיות משרד התחבורה, הקו יפעל בנסיעה אחת בכל כיוון בימים ראשון עד חמישי, ואנו נרחיב את ימי ושעות הפעילות בהתאם לאישורים שיתקבלו ממשרד התחבורה".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר