אזור התעשיה הדרומי באשקלון. צילום: אחי בנאי
אזור התעשיה הדרומי באשקלון. צילום: אחי בנאי

משרד הכלכלה: 100,000 שקלים לחיזוק העסקים הקטנים באשקלון

משרד הכלכלה באמצעות הסוכנות לעסקים קטנים ובינוניים, הודיע לעיריית אשקלון כי יעביר סיוע כלכלי לטובת פעילויות לקידום העסקים באזור . סיוע כספי זה מצטרף לשורה של הקצאות לטובת הפיתוח הכלכלי של האזור

פורסם בתאריך: 2.12.18 14:50

     

 

"ההחלטה של משרד הכלכלה לסיוע כספי עבור העסקים באשקלון הינה חלק מפעולותיו של חבר הכנסת אלי כהן, שר הכלכלה והתעשייה, לחיזוק העסקים בעיר" מסר היום אפי מחלב, מנהל מעוף מרחב דרום והוסיף "רק לפני כחודשיים יזמנו את כנס הרכש הגדול עם חברת SIEMENS העולמית, במטרה לחבר את העסקים באשקלון אל פרויקטים לאומיים גדולים במטרה להמשיך את הצמיחה הכלכלית של העסקים בעיר".

ראשי המעוף במחוז דרום. צילום: תומר שונם הלוי

משרד הכלכלה יעביר לעיריית אשקלון סיוע של כ- 100,000 ₪ לטובת הקמת פורומים לעסקים באזור. הפרויקט להקמת פורומים פותח על מנת לפעול להגדלת ההזדמנויות העסקיות באזור, לסייע לעסקים בניהול עסק, לקדם שיתופי פעולה ולעודד את הרכש המקומי.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




חזי שגיא, מנהל מעוף סניף מעוף אשקלון מספר על מה שיעשה בכסף: "הסיוע שהעביר משרד הכלכלה הינו משמעותי עבור הפעילות העסקית באזור" מסר שגיא והוסיף "במסגרת הסיוע, נקים פורומים עסקיים חדשים במטרה להעניק כלים וידע מקצועי לבעלי העסקים שבאזור. עם הכוונה מתאימה ומדויקת של מומחי מעוף, נביא לשגשוג עסקי בעיר".

השבוע צפוי להיפתח הפורום הראשון לעסקים, בהנחיית יועצת בכירה מטעם מעוף סניף אשקלון, אביטל דניאל. בפורום יקבלו העסקים כלים פרקטיים לבניית תכנית שיווקית, בניית פרזנטציה ועוד…

איתי סהר. צילום באדיבות מעוף אשקלון

את המפגש הראשון לפורום פתח, חבר המועצה החדש, איתי סהר, שמונה על תחום קידום העסקים הקטנים והבינוניים מטעם עיריית אשקלון. "עיריית אשקלון רואה חשיבות גדולה בפעילות העסקים הקטנים והבינוניים בעיר" מסר היום סהר "אנו נפעל לקידומם במטרה להפוך את אשקלון למקום שנכון, טוב וקל לעשות בו עסקים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר