מתנדבי ארגון ידידים סניף אשקלון. צילום: יוסי לחיאני, יח"צ

ארגון ידידים: מתנדבי אשקלון נפגשו לערב גיבוש

הארגון המתנדבים שמסייע לכל מי שנתקבע בדרך ואף מציל לא פעם חיים מתבסס בעיר אשקלון ובערב הגיבוש האחרון הגיעו הרב יצחק ברדה וראש העירייה לברך

פורסם בתאריך: 29.11.18 15:40

     

נתקעתם עם הרכב באמצע הדרך לחתונה? הילד ננעל בתוך הרכב ואין איך לחלץ אותו? ארגון ידידים הוקם כדי לסייע לכם במקרים מעין אלה ללא צורך לשלם לו אפילו לא שקל. מתנדבי הארגון פזורים בכל רחבי הארץ וגם באשקלון קיים סניף בראשותו של הרב ליאור ועקנין.

השבוע, התאספו עשרות מפעילי הארגון לערב גיבוש. מנכ"ל הארגון ישראל אלמסי, הסמנכ"ל לייזי שטרן, מנהל מרחב לכיש שמואל לסרי, מנהל מרחב דרום אלעד מאירי הגיעו כדי לכבד את המתנדבים בנוכחותם.

הרב ברדה, גלאם ומתנדבי הארגון. צילום: יוסי לחיאני, יח"צ

כאמור, ארגון ידידים הוקם בשנת 2006 על מנת לתת מענה חברתי לבעיות רכב לכלל הציבור בישראל וזאת ללא תמורה כלל. עם השנים גדל הארגון וכיום הוא מונה עשרות אלפי מתנדבים ברחבי הארץ, דתיים, חילונים וערבים כאחד, מדן ועד אילת. המתנדבים המצוידים בידע, מכשור וכלים שלעיתים אף מציל חיים.

לא פעם עלה שמם של מתנדבי הארגון לכותרות כאשר הגיעו בתוך דקות למקרים של תינוק נעול ברכב והצילו אותם באומץ לב עוד לפני שהגיעו כוחות ההצלה.

הרב ליאור ועקנין מנהל את הערב. צילום: יוסי לחיאני, יח"צ

ערב הגיבוש התקיים בנוכחותם של הרב יצחק ברדא שליט"א, ראש העירייה תומר גלאם ומכובדים נוספים.

בתחילת הערב נשא דברים מנכ"ל הארגון ישראל אלמסי:

מנכ"ל הארגון אלמסי מברך את המתנדבים האשקלוניים. צילום: יוסי לחיאני, יח"צ

"הלב מתמלא גאווה לראות כאן עשרות רבות של מתנדבים בארגון שעושים חסד יומיומי שאינו כרוך בתשלום, נהפוך הוא כל כונן משקיע מכיסו הפרטי והתשלום כרוך בחיוך" אמר מנכ"ל הארגון ישראל אלמסי "שמעתי ממרן הגר"ע יוסף זצוק"ל שחסד כזה גבוה יותר מחסד רוחני. החזון שלנו שכל ידיד יביא עוד ידיד לסניף ובכך נגרום לקירוב לבבות ולאחדות בעם…"

 

הרה"ג ברדא שליט"א שהגיע לערב זה, התפעל מעוצמת החסד שעושים המתנדבים יום ולילה ואמר: "פעם ראשונה שאני שומע על הארגון הנפלא הזה, אשר שמו מוכיח עליו, 'ידידים' יד ועוד יד – ידיד השם. נתינה מכל הלב, בעת צרה, ללא תמורה ובכל שעה ביממה והעיקר הצלת חיים אשר עליו נאמר 'המציל נפש אחת מישראל כאילו קיים עולם ומלואו…' " אמר הרב ברדא בדבריו וברך את המתנדבים"הנני בזה לברך את המנהלים והמתנדבים בכל הברכות ובשפע ישועה וכל טוב סלה".

ראש העיר תומר גלאם מברך את המתנדבים. צילום: יוסי לחיאני, יח"צ

"אני מכבד ומעריך כל ארגון ובפרט שכולו נתינה בהתנדבות, שמח לשמוע על העשייה הברוכה והמיוחדת העירייה בראשותי תתמוך ותסייע ככל האפשר על מנת לתת מענה מיידי לתושבים" אמר ראש העיר, גלאם "מה שיפה בארגון זה הכריזמה והשאיפה המאוחדת ומאחדת את כל המגזרים בעת צרה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מנהל סניף אשקלון הרב ליאור ועקנין, חילק בסיום הערב ערכות פתיחת רכב שמצילות חיים למתנדבים והסביר על השימוש בה ביעילות בזריזות ובמקצועיות, תוך הדגמה אמיתית על רכב נעול.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר