גלאם וביילין עם ילדי משפחת סמירנוב. צילום: סיוון מטודי

לאחר פחות מחודש: בכירי העירייה ביקרו את נפגעי הטילים

ראש העיר והבכירים ביקרו משפחה ששוכנה בדירה אחרת עד שביתם ישוקם. בניגוד לביקורת שנשמעת על העירייה הפעם בני השפחה לא חסככו מילים בשבח תפקודה של העירייה

פורסם בתאריך: 29.11.18 14:17

     

פחות מחודש ימים עברו מאז שוגרו לכיוון העיר למעלה מ-100 טילים. האירועים כמעט נשכחו וירדו מסדר היום הציבורי, אך מי שעדיין מתמודדים עם ההשלכות של אירועי הימים ההם הם אלו שביתם נפגע וניזוק כתוצאה מפגיעת הטילים בתחומי העיר.

השבוע ביקרו בכירי העירייה בראשות ראש העיר, תומר גלאם, את בני משפחת סמירנוב, שביתם בשכונת שמשון ספג פגיעה קשה בסבב הלחימה האחרון. באותו אירוע דיירים אחרים בבניין נפצעו, אחד מהם אף נהרג.

לביקור השבוע הצטרפו מ"מ ראש העיר, סופיה ביילין, הסגנית, מיריי אלטיט, הסגן, דורון נקשרי, חבר המועצה, יורם גניש ומנהלת אגף הרווחה והשירותים החברתיים, מזל לוי.

בכירי העירייה ובני משפחת סמירנוב. מרוצים מהטיפול. צילום: סיוון מטודי

מאז אותו יום אנשי אגף הרווחה והשירותים החברתיים בעירייה, שוכנה המשפחה בדירה חלופית, עד שביתם ישוקם.

 

במקרים רבים שנשמעת ביקורת קשה על תפקודה של העירייה במקרים מעין אלה , אך עתה בני המשפחה מלאים שבח על הטיפול שניתן להם על ידי אף הרווחה."אני חייבת לציין לשבח את עבודת העירייה. הגורמים המקצועיים היו שם בשבילנו מהרגע הראשון והם כאן גם היום" אמרה אם המשפחה נטליה סמירנוב והוסיפה "זה מרגש וזה מחמם את הלב לדעת שברגעים קשים כאלו, יש מי שמתעניין, מסייע ועושה כל מה שאפשר כדי להחזיר אותנו בחזרה לשגרה".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




מי שהתמוגג מהמילים החמות על מחלקת הרווחה היא מנהלת המחלקה לוי שנכחה בביקור וגם ראש העיר, תומר גלאם שימי ההסלמה תפסו אותו ימים בודדים אחרי שקיבל את אמון הבוחרים לקדציה חדשה. "אני שמח לראות שלמרות הימים הקשים שעברתם, חזרתם למסלול במהרה. אתם הדוגמא לחוסן האיתן של תושבי אשקלון. אתם הדוגמא החיה לכך שאם נצמדים להוראות פיקוד העורף אפשר להציל חיים" אמר ראש העיר וגם ביקש ליידע אותם במה שמתרחש מאחורי הקלעים בימים אלה "חשוב לי שתדעו שאני עושה את הכל מול משרדי הממשלה וביחד עם חברי המועצה כדי להביא בשורה של ממש בנושא מיגון השכונות הוותיקות בעיר. אני מאחל לכולנו ימים שקטים ובטוחים יותר".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר