דלת בית הכנסת עם הכתובת עליה. צילום: דוברות המשטרה
דלת בית הכנסת עם הכתובת עליה. צילום: דוברות המשטרה

בפעם השנייה בתוך חודש: כתובת של כת השטן רוססה על דלת בית כנסת

לפני כחודש רוססה הכתובת על בית כנסת של שובה ישראל באשכולי פז והבוקר גילו המתפללים כתובת דומה על דלת "משכן פז". "זה כוחות הטומאה מול כוחות הקדושה", אומר רב בית הכנסת

פורסם בתאריך: 26.11.18 09:14

     

מתפללי בית הכנסת משכן פז בשכונת אשכולי פז במערב העיר נדהמו הבוקר לגלות את כתובת הגרפיטי שצייר אלמוני על דלת המקום המקודש. מדובר בספרות "666" שנהוג לייחס כמייצגות את השטן.

בית הכנסת "משכן פז" בשכונת אשכולי פז

רב בית הכנסת, הרב יעקב אברג'ל, מספר כי מי שגילו את הדברים הם מתפללי המניין המוקדם של תפילת שחרית וכי ההרגשה הזו בכלל לא נעימה, "איזה הרגשה יכולה להיות כשיש כתובת כזו על מקום קדוש? זה כוחות הטומאה מול כוחות הקדושה. ככל שהקדושה עולה, ככה הטומאה מתגברת. אבל עם ישראל חי ובתי הכנסת מתרבים והשיעורים מתרבים".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




הכתובת כאמור, פגעה בכבוד המקום וברגשותיהם של ציבור המתפללים בשכונה שדווקא נחשבת מבין השכונות השלוות והשקטות של אשקלון. תלונה הוגשה במשטרה וחוקרי משטרת ישראל הגיעו למקום והחלו בחקירת המקרה.

"זה רחוב שהרבה עובדים זרים עוברים בו בדרך לקניונים, אז אולי הם נכנסו ועשו את זה", אומר הרב אברג'ל ומספר כי גם לפני כחודש אירע מקרה דומה, "במקלט לידנו יש בית כנסת של 'שובה ישראל' גם שם מצאו כתובת של כת השטן על הדלת, אבל שם לא המשטרה לא הייתה מעורבת".

הרב יעקב אברג'ל

בית הכנסת הזה בשכונת אשכולי פז, עדיין לא התאושש מההסלמה האחרונה שבמהלכה נחתה רקטה בקרבת בית הכנסת, "ירד פה אחד מאחורי בית הכנסת משהו כמו 20 מטר וכל החלונות למעלה התנפצו מההדף", מספר הרב.

דלת בית הכנסת עם הכיתוב הפוגעני. צילום: דוברות המשטרה

מהמשטרה נמסר: "חוקרי משטרת ישראל החלו בחקירת אירוע בו אותרה הבוקר כתובת גרפיטי על גבי דלת הכניסה לבית כנסת 'משכן פז' באשקלון. חוקרי המשטרה מנסים לאתר בזירה ממצאים שיעידו על זהות החשודים במעשה, לרבות איתור מצלמות וממצאים פורנזיים".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר