מוכנים ומזומנים לפתיחת שנת הלימודים. צילום: דוברות עיריית אשקלון

ראש העיר: "אנו ערוכים לפתיחת שנת הלימודים" 

בפגישה שקיים  עם גורמי המקצוע במינהל החינוך, ביקש ראש העיר לשים דגש על נושא המיגון בבתי הספר ומציאת מקום חלופי לתלמידי בית הספר 'מעיין שרה'. "נבחן גם את נושא פתיחת גני הילדים בשעה מוקדמת על מנת לתת פתרון מיידי לעומסי התנועה",

פורסם בתאריך: 12.7.17 16:01

     

ראש העיר בפועל, תומר גלאם, קיים השבוע ישיבת עבודה עם הגורמים המקצועיים במינהל החינוך על מנת לעמוד מקרוב אחר הנחיותיו לקראת פתיחת שנת הלימודים הקרובה.
"אני שמח לראות שנעשתה היערכות טובה ומעמיקה. הצלחנו להגיע לכל אותם מוקדים שהיוו בעיה בשנה החולפת, תוך הפקת לקחים מפתיחת שנת הלימודים הקודמת" אמר גלאם והוסיף "חשוב לתת פתרונות לכל אותן סוגיות של מיגון ולהיערך לכך בהתאם, וזאת לצד נושא השיפוצים והשדרוגים במוסדות החינוך, כמו מציאת מקום לתלמידי בית הספר 'מעיין שרה'. אנחנו נבחן גם את נושא פתיחת גני הילדים בשעה מוקדמת על מנת לתת פתרון מיידי לעומסי התנועה". 
 בפתח הדברים הציג סגן ראש מינהל החינוך, יובל זוזט, נתונים מספריים אודות מספר התלמידים שיפקדו את הגנים ובתי הספר בשנת הלימודים תשע"ח, מספר כיתות הגן החדשות, סטטוס השיפוצים והבנייה במוסדות החינוך ומצב המיגון במספר בתי ספר, וכן פירט את ההיערכות לפתיחת חדר מצב ביום הראשון ללימודים על מנת לתת מענה מידי לכל נושא שיעלה. 
 ראש העיר בפועל גלאם, הוסיף: "מבחינה פדגוגית נשים דגש השנה על מסרים של אהבת חינם, עזרה לזולת וכמובן אפס סובלנות לאלימות. גם במסגרת הלימודים וגם בשעות הפנאי ילדינו צריכים לדעת שאלימות, הן מילולית והן פיזית, היא לא פתרון לשום דבר". 
 המשנה לראש העיר הממונה על החינוך, בוריס מנור: "מערכת החינוך העירונית ערוכה לפתיחת שנת הלימודים תשע״ח שבפתח, פרט לכמה נושאים קטנים שבתקופה הקרובה יקבלו מענה ע"י הדרג המקצועי במינהל החינוך. חשוב לציין לטובה את הרישום לגני הילדים ולבתי הספר. אנחנו 
בין הרשויות הראשונות בארץ שסיימנו את התהליך. עד אז נאחל שחופשת הקיץ תהיה נעימה ובטוחה". 
 חברת המועצה הממונה על החינוך הבלתי פורמאלי, מיריי אלטיט: "זו פגישת היערכות ראשונה מבין סידרה של פגישות שמתוכננות לקראת פתיחת שנת הלימודים תשע"ח. במהלכה סקרו מנהלי האגפים את שלבי המוכנות השונים תוך הצבת לו"ז לקראת יום השיא ב-1.9.17, היום בו מערכת החינוך הפורמלית והבלתי פורמלית יקבלו אליהם את ילדי מוסדות החינוך מכיתות הגן ועד כיתות יב'. מטבע הדברים כמידי שנה, האתגרים הם רבים, ועל המערכת כולה לעשות את הכל, על מנת לפתוח את שנה"ל באופן מיטבי". 

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר