בניין ההסתדרות החדשה מרחב אשקלון. צילום: אלירם שה

רשות ההסתדרות לצרכנות באשקלון: “יש עוקץ קשישים מתמשך”

עוד ועוד תלונות על עסקאות טלמרקטינג שגובות בעורמה אלפי שקלים מקשישים, נערמות על שולחנו של יו”ר רשות ההסתדרות לצרכנות באשקלון שפועל כדי להשיב את הכספים למתלוננים

פורסם בתאריך: 23.11.18 12:17

     

איציק נפש

עשרות קשישים מאשקלון והאזור פנו בימים האחרונים לקבלת סיוע ממשרדו של איציק נפש, יו”ר רשות ההסתדרות לצרכנות במרחב אשקלון, בבקשה לקבלת סיוע בגין עסקאות טלפון שבוצעו לטענתם תוך הטעייתם וניצולם.

איציק נפש מציין שבין הפונים קשישה מאשקלון שנשלחה לה חוברת לדיאטה וחשבונה חויב בגין החוברת בסך 1,600 שקלים.

כמו כן פנתה קשישה שנאלצה לטענתה לרכוש מכשיר חשמלי שאיננה זקוקה לו בסך 400 שקלים, וחשבון האשראי שלה חויב בסך של 4,000 שקלים. פנה גם קשיש שחויב בסך מצטבר של 12 אלף שקלים עבור צמיד שעלותו 100 שקלים ושמיכת פוך ולמרות שהחזיר את הצמיד חשבונו ממשיך להיות מחויב. וקיימים עוד ועוד מקרים.

איציק נפש מציין, “חברות הטלמרקטינג פשוט אורבות לקשישים ולא מרפות מהם וקושרות אותם לעסקאות, תוך ניצול בוטה של מצוקתם, קשיי השפה וכו’”.

נציג מוקד טלמרקטינג.. צילום אילוסרציה: אי-אס-אי-פי

באחד המקרים מסרה חברת הטלמקרטינג מכתב לנפש, ובו נכתב כי מתלונן שנגבו ממנו 2,000 שקלים הושבו לו והוא זוכה אף שקיבל את המוצרים לביתו.


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במשרדו של איציק נפש מציינים שהצליחו לבטל את רוב העסקאות הללו, וכספי הקשישים הושבו להם, אולם המגמה נמשכת והיא מדאיגה מאוד. “אמשיך להיאבק בעוול הגדול שנגרם לקשישים ואמנע ככל האפשר את המשך ניצולם והטעייתם”, מסר נפש.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר