משטרה זירה. צילום: משטרת ישראל
אילוסטרציה: משטרת ישראל

הזמין את המשטרה לאחר שהותקף – נפתח נגדו תיק על תקיפה

תושב העיר הותקף קשות על ידי שכניו בריב על חניה. כשהזעיק את המשטרה, הוא עוכב ונפתח לו תיק על תקיפה. "מקרה כזה ודומיו מעלה חשש שמא אזרחים ימנעו מלהגיש תלונה פן יבולע להם" טוענים עורכי דינו

פורסם בתאריך: 10.7.17 10:50

     

משטרת ישראל זוכה ללא מעט בקורת, אבל בעקבות סיפורים כאלו יתכן בהחלט כי את חלק  מהביקורת היא מרוויחה ביושר. בשבוע שעבר פנו לתושב העיר שני שכניו וטענו כי הוא משתמש בחניה השייכת להם, למרות כי הראה להם במפורש כי רכבו חונה במקום אחר, הם לא הסתפקו בכך ופתחו עמו בוויכוח קולני. במהלך הוויכוח השניים הכו נמרצות את תושב העיר בן ה-62, גרמו לו לחבלות בגופו ואף לדימום בראשו. השכן המותקף הזעיק את המשטרה. כשהשוטרים הגיעו למקום נמלט אחד התוקפים, התוקף השני טען כי הוא הותקף למרות שהמתלונן דימם מראשו וברור היה כי הוא הקורבן בתקרית.

הוא אף סיפר לשוטרים, כי אחד התוקפים אף הרים פטיש גדול ואיים להכותו, ורק מספר אנשים שהיו במקום מנעו ממנו לבצע את זממו. בעקבות התקרית אף הגיעו כוחות של מגן דוד אדום והעניקו לאיש  טיפול רפואי. למרות כל ההסברים והדם הזולג מראשו, ביקשו השוטרים מהאיש להתלוות עימם לתחנת המשטרה, זאת למרות שביקש להתפנות לבית החולים ברזילי לקבל טיפול רפואי ורק לאחר מכן, למסור עדות בתחנה. לבסוף, רק לאחר כשלוש שעות בהן עוכב, הגיע האיש לבית החולים שם קיבל טיפול רפואי ושוחרר לביתו.

עורכי הדין לימור רוט חזן ורובי גלבוע

לאחר המקרה פנה האיש לעורכי הדין לימור רוט חזן ורובי גלבוע, בכדי שייצגו אותו מול התוקף. "תגובה כזו מצד המשטרה משיגה בדיוק את ההיפך", התייחסו השבוע עורכי הדין למקרה. "תפקידה של המשטרה להגן על אזרחים שומרי חוק ולתת להם שרות מקצועי. מקרה כזה ודומיו גורמים לאנשים להימנע מלהגיש תלונה פן יבולע להם. אנו נפעל לסגירת התיק הפלילי כנגד המותקף ונעמוד על מיצוי החקירה והגשת כתב אישום כנגד התוקפים".

מהמשטרה נמסר כי "מדובר בתלונות הדדיות בין צמד שכנים ומשכך נחקרו שני הצדדים – נשוא פנייתכם ושכנו. לציין, כי תיק החקירה והפעולות בו טרם הסתיימו".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר