צילום: שי שמואלי, רשת ביג שופ

את מי דיאנה ויסמן הייתה מזמינה לסוכה?

אנחנו שאלנו וקיבלנו תשובות לשאלה: "את מי הייתם רוצים להזמין לסוכה שלכם?"

פורסם בתאריך: 26.9.18 14:24

     

דיאנה ויסמן, 20, אצנית: “הייתי מזמינה לסוכה שלי את אגדת האתלטיקה הישראלית, את המודל לחיקוי עבורי, את אסתר רוט שחמורוב. מעניין אותי איך היא התכוננה לאולימפיאדה, מאיפה היא שאבה כוחות ומוטיבציה לשיאים חדשים.

דיאנה ויסמן עם אסתר רוט שחמורוב. צילום: ניר קידר

דיאנה ויסמן עם אסתר רוט שחמורוב. צילום: ניר קידר

הייתי שואלת אותה איך עבד השילוב הזה של מאמן ובעל, כיוון שאחרי אולימפיאדת מינכן מאמנה עמיצור שפירא נהרג והיא המשיכה את הקריירה תחת הדרכתו של בעלה. אני מתאמנת עם אימא, וזו מערכת קצת שונה אך דומה. מעניין אותי איך הם הצליחו לשמור על מערכת משפחתית וחמה יחד עם משטר אימונים קשוח. רציתי לשאול אותה אם היא הייתה משנה משהו בדרך שלה האתלטית והאישית ואם היא מימשה את עצמה נוסף לקריירה בתור ספורטאית”.


עו"ד אורן מרסיאנו: "כעורך דין בתחום הנזיקין, אני בוחן באופן מדוקדק את השיפורים שאיילת שקד עושה במערכת בית המשפט, בניסיון לאזן את מגוון הדעות והתפיסות ובמאמצים לשכלל ולשפר את המערכת לטובת האזרח ולטובת עורכי הדין ואנשי המקצוע הבאים במגע עם מערכת המשפט.

עו"ד מרסיאנו והשרה איילת שקד

בנוסף, בתור חבר מרכז ואיש הבית היהודי באשקלון אני מרוצה מאוד מתפקודה בכנסת הנוכחית ככזו הדואגת לעיצוב פני מדינת ישראל בכיוון ראוי בעיניי".


חי דהרי, פעיל הציבור: "בלי ספק הייתי מארח את יעקב שוואקי, שהוא גדול הזמר החסידי בעולם.

שוואקי. צילום: יח"צ

עוד זכורה לי לטובה השמחה העצומה שגרמתי לאנשים כאשר הבאתי אותו לראשונה בהיסטוריה לאמפי פארק אשקלון, כידוע בסוכות צריך לקיים 'ושמחת בחגיך והיית אך שמח' ומי לנו כמותו שישיר לנו ויעשה שמח בסוכה".

חי דהרי


אביטל מריניוק, 26, סייפת: “הייתי רוצה להזמין את נטע ריבקין להיות אורחת בסוכה שלי כיוון שהיא קודם כול בן אדם מדהים וטוב לב, כיף להיות בחברתה ותמיד תהיה איתה שיחה מעניינת על כל נושא ונושא.

אביטל מריניוק

אביטל מריניוק

נטע היא דוגמה ומופת להרבה אנשים בארץ, אם זה לבנות שרוצות להיות כמוה ולהצליח בספורט ואם זה לכלל האוכלוסייה שרוצה להתמיד ולהשיג מטרות למרות כל המכשולים בדרך. נטע אף פעם לא תשכח את הקרובים שלה, תמיד תהיה צנועה ותרצה לעזור ולתת יד לסובבים אותה. אשמח שהיא תבוא כי אני בטוחה שיהיה שמח איתה”.

נטע ריבקין. צילום: זאב שטרן


משה ג’ינג’יחשווילי, מלך חיי הלילה: "הייתי רוצה מאוד לארח את ראש הממשלה ביבי נתניהו ולשאול אותו כמה שאלות: איך הוא מתפקד ומנהל את המדינה עם כל השמועות והחקירות כי אני מאוד אוהב אותו ולא מעניין אותי כמה שתה ואכל.

משה ג'ינג'יחשווילי

משה ג'ינג'יחשווילי

הוא ראש ממשלה חזק מאוד עם קשרים חזקים בעולם ועושה למען המדינה הרבה מאוד".

ראש הממשלה בנימין נתניהו. צילום: אורי קריספין


אבי סוכר, 41, מאמן אליצור איתו אשקלון: “הייתי רוצה להזמין לסוכה שלי שניים שכל כך חסרים לי באופן אישי במיוחד בתקופה זו בחיי. האחד יכול ללמוד קצת על חגי ישראל, הוא זר אבל לא כל כך זר, כי הוא כבר שיחק הרבה שנים בארץ, דרט בוייד ז”ל.

אבי סוכר. צילום: פבל

ואחד שיכול ללמד אותו הרבה על חגי ישראל, היה מראה לו מה זה חום ואהבה, מה זה להיות במקום מאהבה טהורה וכמה זה חשוב חברות, צניעות, נתינה – איתו שרביט ז"ל שכל כך חסר. החיוך שלו, הדאגה, האכפתיות, הנתינה האין סופית שלו, פשוט הכול.

איתמר שרביט

אני מדמיין בראש שלי את שניהם בסוכה איתי ועם המשפחות כי הם בדיוק חסרים לי כדי שזה יהיה מושלם. הם חסרים לי מאוד ואני לא יכול לחשוב על אנשים שאני רוצה אותם איתי בסוכה יותר מהם”.


שלומי לוי, 41, דובר הפועל אשקלון: “בחג הקרוב הייתי שמח להזמין את הוריו של אברה מנגיסטו, שפרט לכמה כתבות בעניינם לא יצא לי להכיר. משפחה שלפני ארבע שנים התהפך עולמה ונקלעה למשבר שאפילו מנהיגים מנוסים ומקושרים לא תמיד יודעים איך לפתור.

משפחת מנגיסטו ביציאה מהבית. צילום: אילן אסייג

הייתי רוצה לשמוע מהם על הדילמה המייסרת: האם לתת לממשלה לעבוד בשקט כדי להשיב את אברה או לעשות רעש ולוודא שאיש לא שוכח אותו? אני תוהה איך ישנים בלילה כשחייו של הילד שלך מונחים על הכף וגם רוצה לדעת מה לדעתם הוביל את אברה למקום הזה, ומה ניתן היה לעשות אחרת”.

שלומי לוי

שלומי לוי


איילת קדר, דוברת המרכז הרפואי ברזילי: "רותם הבת הבכורה שלי משרתת בצה”ל בתפקיד קצינת ת”ש. כל חג היא מטלפנת לחיילים שלה כדי לבדוק היכן הם בחג ומזמינה אלינו את החיילים שאין להם סידור.

איילת קדר, דוברות בית החולים. צילום: מורן ניסים, צילום רפואי

לכן בסוכות הייתי רוצה לארח בסוכה שלי חיילים בודדים, חיילים בודדים שמנותקים ממשפחותיהם מסיבות שונות גורמים לנו לרגש גדול ורצון לחבק ולעטוף אותם. אנחנו משפחה עם המון נתינה ורצון לשתף ולשמח אנשים ולהעניק להם חום, אהבה ותחושה של אכפתיות. אנחנו מאמינים שהמתנה והכיף זה היכולת לתת, והלוואי ותמיד אזכה להיות בצד הנותן".

חיילים בתרגיל. צילום: דובר צה"ל

סופי חוטובלי פנחס, יו”ר פורום ההורים העירוני: "בעוד שבועות מספר יתקיימו הבחירות המוניצפליות, ובאווירה אקטואלית זו הייתי מזמנת לסוכתי את משה רבנו בניסיון לעמוד על ההבדלים שבין המנהיגות ההיא למנהיגות של ימינו. משה צווה להנהיג את עם ישראל ולהוציאו מארץ מצרים. יש להניח שכל אדם אחר היה מתלהב מההצעה ומנצל את ההזדמנות שנקרתה בפניו לתפוס עמדת מנהיגות שרק מעטים זוכים לה. 'וְעַתָּה לְכָה וְאֶשְׁלָחֲךָ אֶל-פַּרְעֹה וְהוֹצֵא אֶת-עַמִּי בְנֵי-יִשְׂרָאֵל מִמִּצְרָיִם'.

משה רבינו עם אהרון וחור. ג'ון אוורט מיליי

משה רבינו עם אהרון וחור.
ג'ון אוורט מיליי

בשלב זה קורה דבר מאוד לא צפוי, חמש פעמים רצופות מסרב משה לקבל את השליחות, ובכל פעם הוא טוען תירוץ אחר כדי להסביר מדוע לא הוא האיש המתאים למשימה תוך שהוא מסרב לקבל עליו את השליחות. רבות נכתב וסופר על משה, דמות מופת לכל הדעות. אדם שנקרא אל הדגל אף שלא חיפש את התהילה.

חוטובלי פנחס.

טוב יהיה באם בקרב המנהיגות של ימינו יהיו אותם שלא ביקשו את התפקיד ודורכים על כל הנקרה בדרכם כדי להשיגו. רצוי שיהיה זה מנהיג המקבל על עצמו את עול השליחות ואינו מנצל את מעמדו, אינו רודף שררה, אלא ממלא את שליחותו באמונה, מנהיג אשר ניחן באורך רוח ובסבלנות כדי להתמודד עם כפיות הטובה הכרוכה לעיתים בשליחות הציבורית".


עו”ד דב גלבוע: "הייתי שמח לארח חיילים/ חיילות בודדים/ בודדות. בחרתי דווקא בהם בשל ההקרבה האישית המשפחתית החברתית שאני רואה בהחלטה לעזוב הכול מאחור”

בקשה אמיצה. השופט הצבאי דב גלבוע

להגיע לישראל להצטרף לצה”ל ולתרום את חלקם בשמירה על ביטחון המדינה ערכיה ומוסריותה. תחזקנה ידם של צעירים וצעירות אלו".


דוד סעדון, חבר מליאת מועצת חוף אשקלון: "בסוכות הייתי מעוניין לארח אצלי בסוכה את מר תומר גלאם, ראש העיר של אשקלון, כי בעיניי הוא אדם אשר מצליח ליישם את המונח 'אין דבר העומד בפני הרצון'.

תומר גלאם. עושה היסטוריה

כאדם אשר גדל במשפחה מרובת ילדים, עשה דרך ארוכה עד לכיסא של ראש העיר. תומר גלאם הוכיח שהתמדה, נחישות, נתינה ושיח עם הציבור בגובה עיניים – כל התכונות הללו מביאות את האדם לכבוש את יעדו. כמו כן, מעניין אותי לשמוע ממנו איך תוך כדי המסע אל היעד לא שכח להיות ראש עיר קשוב, זמין ועם מוכנות עצומה לשרת את ציבור עירו מתוך הכרת העובדה שלהיות משרת ציבור זו זכות גדולה. כמו כן, לשמוע ממנו יותר על האווירה בבית הוריו בימים שבהם כולם נסובו סביב שולחן החג ומה הדברים שהוטמעו באישיותו שהביאו אותו להחליט להיכנס לתחום העשייה והנתינה לציבור? תומר גלאם מציין בעיניי את הישראלי היפה אשר אינו רואה בקשיים מכשול אלא הזדמנות. תומר מוכיח שכאשר אתה אדם אוטודידקט – אין מכשול, מטרה ובעיה שאינם ניתנים לפתרון והשגה.

דוד סעדון

השיפור המתמיד בעבודתו וביכולותיו על ציר הזמן הפכוהו מחבר מועצה לסגן ראש עיר ולראש עיר מצליח אשר בשעה הקשה ביותר של עיר, שנכנסה לסחרחורת ברמה הכספית והניהולית, מצליח תומר גלאם לייצב את המערכת, לייצר פרויקטים אין סופיים שהתוודעתי אליהם במהלך השנה האחרונה. לכן האיש הזה מרתק אותי כאזרח. אני יכול להעיד שלאחר כמעט 30 שנים שאני פועל בעשייה ציבורית ענפה בהתנדבות אני רואה בתומר גלאם את קרן האור של ראשי רשויות מקומיות אשר הדגל שהוא מניף הוא של יושרה, אמינות, נתינה ושירות הציבור. זה מה שחסר כיום בנוף הציבור, ותומר גלאם הוא איש השנה מבחינתי".

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר