מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום: דוברות דואר ישראל

דואר ישראל: אשקלון במקום ה-9 בישראל בהזמנת חבילות מחו"ל

האשקלונים קונים יותר ויותר באמצעות אתרי סחר אלקטרוני. כך מגלים נתוני חברת דואר ישראל. קריית גת השכנה עוקפת את אשקלון ובתל אביב מזמינים הכי הרבה. בשנת 2017 הוזמנו 61 מיליון חבילות במשקל כולל של 10,800 טון

פורסם בתאריך: 1.8.18 10:44

     

האיקומרס חוגג בכל העולם וגם אשקלון רושמת הישג בקנה מידה ארצי. אם בדירוג הערים הגדולות בישראל ניצבת אשקלון במקום ה-16 הרי שבתחום המסחר האלקטרוני נראה שהרגלי הצריכה באשקלון הופכים יותר ויותר וירטואליים. אשקלון, היא העיר המדורגת במקום התשיעי בישראל בהזמנת חבילות מחו"ל ביחס לגודל האוכלוסיה, כך עולה מנתוני חברת דואר ישראל לסיכום שנת 2017.

בנתוני שנת 2016 דורגה אשקלון במקום ה-12 בהזמנת חבילות לנפש ולמרות שבשנת 2017 חל גידול בכל העולם בשימוש במסחר האלקטרוני אשקלון הצליחה לעלות שלושה מקומות בדירוג ולהיכלל בעשירייה הפותחת.

סוכות הדואר בגבעת ציון. צילום: יח"צ

מנתוני דואר ישראל עולה עוד כי תל אביב ממשיכה להוביל בכמות החבילות עם למעלה ממיליון חבילות שהוזמנו השנה, אך כרמיאל מובילה בהזמנות פר נפש. העיר ראשון לציון שדורגה בשנת 2016 במקום הראשון בהזמנת חבילות ירדה למקום השלישי בשנת 2017 וקריית גת הגיעה השנה למקום השני והמכובד, ונכנסה לראשונה לדירוג.

מרכז הסחר המקוון של דואר ישראל. צילום: שמעון מלול

דואר ישראל מפרסמת היום את הנתונים הארציים: בשנת 2017 הוזמנו 61 מיליון חבילות מחו"ל במשקל כולל של 10,800 טון. מדובר בגידול של כ- 15% לעומת שנת 2016, מוסרים בדואר, אז הוזמנו כ-52 מיליון חבילות במשקל כולל של 9,704 טון. תחום הסחר המקוון צמח במאות אחוזים בעשור האחרון, כאשר לשם השוואה בשנת 2006 הוזמנו מחו"ל כ-19 מיליון חבילות בלבד.

אתרי המסחר המועדפים על הישראלים: אליאקספרס, איביי, נקסט, אסוס ואמזון

 

מנתוני דואר ישראל עולה כי אלי אקספרס ו- eBay ממשיכים להיות אתרי הקניות הפופולאריים בקרב תושבי ישראל. אחריהם ענק הסחר Amazon ועוד שני אתרים שתפסו להם מקום של כבוד Asos ו-next. גם אתר הספרים Book Depository ואתר הוויטמינים iHerb פופולאריים ביותר בקרב הישראליים. אלי אקספרס הוא האתר המוביל כאשר 50% מההזמנות כיום לישראל מתבצעות באמצעותו. הקטגוריות המובילות בהזמנות הן ביגוד והנעלה, כלי בית, אביזרים, גאדג'טים לבית ולסלולר, וויטמינים וקוסמטיקה.

"אנחנו גוף הריטייל הגדול במדינה"

"בכל שניה הוזמנו השנה שתי חבילות בישראל. כמות ההזמנות מחו"ל גדלה בקצבים אקספוננציאליים משנה לשנה, וזאת מאחר והציבור הישראלי הבין שיוכל לחסוך עשרות ומאות שקלים בכל קניה באמצעות הרכישות המקוונות. על מנת לסייע בהורדת יוקר המחיה ביצענו השנה השקעות רבות בשיפור השירות, שאיפשרו לנו להתמודד עם הגידול המתמשך בהזמנות. לצורך כך השקנו את מרכז הסחר המקוון לחבילות במודיעין שמסוגל לקלוט ולמיין מעל 100 מיליון פריטים בשנה" מסר היום מנכ"ל דואר ישראל, דני גולדשטיין והוסיף "בזכות מרכז זה, ההערכות לחגי הקניות הבינלאומיים היתה טובה מאוד ואפשרה לנו להעביר מאות אלפי פריטים לכל הארץ.

דני גולדשטיין -מנכ"ל דואר ישראל. צילום: שמעון מלול

השנה גם פתחנו 430 מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשום ברחבי הארץ, בשיתוף רשתות וחנויות פרטיות, זאת בנוסף ל-700 היחידות הקיימות, מה שהופך אותנו לגוף הריטייל הגדול בישראל".


רוצים להישאר מעודכנים?
הורידו את אפליקציית "כאן דרום – אשקלון"




במהלך השנה האחרונה תגברה דואר ישראל את המוקד הטלפוני 171, פתחה כאמור מרכזי מסירת חבילות ברחבי הארץ בנוסף ליחידות הדואר הקיימות, המשיכה במגמת הרחבת שעות הפעילות בסניפי דואר ברחבי הארץ – אשר פועלות שלוש פעמים בשבוע מהשעה 08:00 עד השעה 20:00 ברציפות. זאת ועוד, השקיעה החברה בתשתיות והרחבת פעילות משלוח מסרונים ללקוחות עם הגעת חבילתם לסניף. זאת ועוד, השנה הרחיבה החברה את שיתופי הפעולה עם gett, eBay, עזריאלי ושופרסל.

תגיות:

תגובות

אולי יעניין אותך גם

🔔

עדכונים חמים מ"כאן דרום אשקלון"

מעוניינים לקבל עדכונים על הידיעות החמות ביותר בעיר?
עליכם ללחוץ על הכפתור אפשר או Allow וסיימתם.
נגישות
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר
הורידו את האפליקציה
לחוויה מהירה וטובה יותר